گلکسی Watch 7 و Watch Ultra و Watch FE یک بار دیگر ظاهر می شوند

سامسونگ مجموعه بعدی ساعت‌های هوشمند این شرکت را در رویداد آتی Galaxy Unpacked که در 10 جولای 2024 برگزار می‌شود، عرضه خواهد کرد.

این ساعت دارای سه مدل Galaxy Watch 7، Galaxy Watch Ultra و Galaxy Watch FE خواهد بود. اکنون، اداره استانداردهای هند (BIS) سه دستگاه پوشیدنی آینده را تأیید کرده است.

بر اساس اطلاعات فاش شده مختلف، می دانیم که گلکسی واچ 7 دارای چهار نسخه SM-L300، SM-L305، SM-L310 و SM-L315 خواهد بود، گلکسی واچ اولترا یک نسخه به نام SM-L705F و گلکسی خواهد داشت. Watch FE نیز یک نسخه به نام SM-R861 خواهد داشت. خوب، اداره استانداردهای هند به تازگی آن شش مدل را تایید کرده است (از طریق 91Mobiles).

این نشان می دهد که سامسونگ در حال آماده شدن برای عرضه این سه ساعت هوشمند در هند است.

این تعجب آور نیست زیرا سامسونگ تمام ساعت های هوشمند خود را اخیراً به بازار هند آورده است. با این حال، گواهی به ما تایید می دهد. این برند می تواند این سه پوشیدنی را بلافاصله پس از عرضه جهانی در هند عرضه کند.

گلکسی واچ 7 و گلکسی واچ اولترا پردازنده های بسیار سریع تری خواهند داشت

بر اساس افشای اخیر، گلکسی واچ 7 و گلکسی واچ اولترا دارای یک چیپست با پنج هسته CPU و فرآیند ساخت 3 نانومتری خواهند بود. بنابراین، از نظر تئوری، این دو ساعت هوشمند باید در مقایسه با ساعت‌های هوشمند فعلی سامسونگ، گلکسی واچ 6 و گلکسی واچ 6 کلاسیک، که دارای چیپست با پردازنده مرکزی چهار هسته‌ای و فرآیند ساخت 5 نانومتری هستند، بسیار سریع‌تر و کارآمدتر باشند.

گلکسی واچ 7 و گلکسی واچ اولترا دارای GPS دو فرکانس L1+L5 خواهند بود. در مقایسه، مدل های سری Galaxy Watch 6 دارای GPS تک فرکانس هستند.

بنابراین، پوشیدنی‌های آینده قادر خواهند بود فعالیت‌های خارج از منزل، از جمله پیاده‌روی، دویدن و دوچرخه‌سواری را با دقت بیشتری ردیابی کنند. در کنار آن، گلکسی واچ 7 و واچ اولترا 32 گیگابایت حافظه داخلی خواهند داشت. مدل های فعلی دارای 16 گیگابایت فضای ذخیره سازی هستند.

بدنه قوی تر و صفحه نمایش روشن تر بخشی از بسته بندی خواهد بود

گلکسی واچ 7 از مواد آرمور آلومینیوم 2 ساخته خواهد شد، نسخه بعدی و احتمالا قوی تر از آرمور آلومینیوم که مدل های گلکسی واچ 6 از آن ساخته شده اند. گلکسی واچ 7 اولترا از مواد سخت تری برخوردار است، تیتانیوم درجه 4، شبیه به اپل واچ اولترا 2.

واچ 7 و همچنین واچ اولترا از محافظ کریستال یاقوت کبود بر روی صفحه نمایش، مشابه مدل های فعلی برخوردار خواهند بود.

Galaxy Watch Ultra همچنین دارای 10 ATM مقاومت در برابر آب خواهد بود. در مورد صفحه نمایش، گلکسی واچ 7 دارای صفحه نمایشی با حداکثر روشنایی 2000 نیت مشابه مدل های سری گلکسی واچ 6 خواهد بود، در حالی که گلکسی واچ اولترا دارای صفحه نمایش با حداکثر روشنایی 3000 نیت مانند اپل واچ خواهد بود.

گلکسی واچ 7 در اندازه‌های 40 و 44 میلی‌متری و در انواع وای‌فای و سلولار عرضه خواهد شد.

از سوی دیگر، گلکسی واچ اولترا تنها در اندازه 47 میلی متری و تنها به عنوان یک مدل سلولی عرضه خواهد شد. در مجموع، گلکسی واچ 7 و گلکسی واچ اولترا در مقایسه با مدل های سری گلکسی واچ 6 بدنه قوی تر، عملکرد سریع تر، صفحه نمایش روشن تر، عمر باتری بیشتر و ردیابی تمرین دقیق تری خواهند داشت.

گلکسی واچ FE چطور؟

Galaxy Watch FE بر اساس Galaxy Watch 4 ساخته خواهد شد و یک ساعت هوشمند مقرون به صرفه خواهد بود، درست مانند Apple Watch SE. در حال حاضر، این تنها چیزی است که در مورد Galaxy Watch FE می دانیم.

امیدواریم با نزدیک‌تر شدن به رویداد Galaxy Unpacked، اطلاعات بیشتری در مورد ابزارهای پوشیدنی مقرون‌به‌صرفه آینده بدانیم.

در این رویداد، سامسونگ همچنین گلکسی زد فولد 6، گلکسی زد فلیپ 6، گلکسی بادز 3 و گلکسی بادز 3 پرو را معرفی خواهد کرد که نسبت به نسل های قبلی خود پیشرفت های زیادی را به همراه دارند.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.