مایکروسافت از کنسول‌های تمام دیجیتالی جدید Xbox Series X و 2 کنسول دیگر رونمایی کرد

مایکروسافت اعلام کرده است که سه گزینه کنسول Xbox Series X|S جدید به مجموعه فعلی آن ملحق خواهند شد که دارای سرعت و عملکرد یکسان با گزینه‌های طراحی، فضای ذخیره‌سازی و قیمت بیشتر متناسب با نیاز شما هستند.

بیایید نگاهی به جزئیات کنسول های جدید Xbox بیاندازیم.

سه کنسول جدید Xbox Series X|S – تریلر معرفی اولین نمایش جهانی

Xbox Series S – 1TB در Robot White

سال گذشته، مایکروسافت Xbox Series S 1TB را با رنگ کربن سیاه معرفی کرد و گفته شد که برای بازیکنانی که به دنبال فضای ذخیره‌سازی بیشتر هستند اما به دنبال قدرت کامل سری X نیستند، مناسب است.

اکنون، غول فناوری اعلام کرده است که همان ویژگی ها را در Robot White معرفی می کند. این کنسول دارای طراحی کلاسیک براق، مدرن و جمع و جور Xbox Series S است، اما با یک SSD 1 ترابایتی، دو برابر فضای ذخیره سازی، بنابراین بازیکنان می توانند حتی بیشتر از بازی های مورد علاقه خود را ذخیره کنند.

مانند تمام کنسول‌های Xbox Series X|S، این کنسول دارای رزومه سریع، زمان بارگذاری سریع و پشتیبانی از گیم‌پلی تا ۱۲۰ فریم در ثانیه است. Carbon Black Series S با 1 ترابایت هنوز تا پایان عرضه موجود است. Xbox Series S 1TB در Robot White با قیمت 349.99 دلار / 349.99 یورو ERP در بازارهای منتخب عرضه می شود.

Xbox Series X – نسخه دیجیتال 1TB

مایکروسافت Xbox Series X جدید و تمام دیجیتالی را معرفی کرده است که اکنون به رنگ Robot White با یک SSD 1 ترابایتی است. به گفته این شرکت، این کنسول یک گزینه عالی برای بازیکنان دیجیتالی است که سرعت و عملکرد Xbox Series X را تنها با 449.99 دلار / 499.99 یورو ERP تجربه کنند.

Xbox Series X – 1TB Digital Edition در بازارهای منتخب در دسترس خواهد بود.

Xbox Series X – نسخه ویژه Galaxy Black 2TB

به گفته مایکروسافت، این نسخه ویژه جدید Xbox Series X همان سرعت، عملکرد و ویژگی های Xbox Series X را ارائه می دهد، اما با فضای ذخیره سازی دو برابر و طراحی منحصر به فرد.

این کنسول از صورت‌های فلکی و روح کاوش و ماجراجویی که فضای بیرون را تداعی می‌کند الهام می‌گیرد، کنسول نسخه ویژه در Galaxy Black دارای جلوه‌های آسمانی نقره‌ای، خاکستری و سبز است.

منبع digit
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.