مایکروسافت ویژگی‌های صفحه قفل MSN ویندوز 11 را برای همه ارائه می‌کند

مایکروسافت چند ماه پیش آزمایش یک ویجت صفحه قفل جدید را آغاز کرد. زمانی که گزینه «آب و هوا و موارد دیگر» را انتخاب کردید، نسخه اولیه یک کاتالوگ انتخاب شده از ویجت‌ها را در صفحه قفل ارائه کرد. در این ماه، افراد بیشتری شروع به دیدن این ویجت ها در صفحه قفل خواهند کرد.

ویجت های صفحه قفل جدید اکنون برای همه در دسترس هستند (ویندوز 11 و 10). با این حال، هیچ کس مجموعه ای از ویجت های از پیش پیکربندی شده را دوست ندارد که شما نتوانید بر اساس آن تنظیم کنید.

در حال حاضر، هنگامی که در تنظیمات Lock Screen گزینه “Weather or more” را انتخاب می کنید، مجموعه ای از ابزارک ها ظاهر می شود. اما به زودی می‌توانید ظاهر، منطقه و سایر ویژگی‌های ویجت را در صفحه قفل تغییر دهید.

گزینه های ویجت های صفحه قفل در تنظیمات شخصی سازی - چیکاو

به جای استفاده از ویجت‌های «ظاهراً» مرتبط با ویجت آب‌وهوا، می‌توانید آن‌هایی را که دوست دارید نگه دارید. یا اگر ویجت آب و هوا را مفید می‌دانید، فقط می‌توانید از آن استفاده کنید.

تنظیمات صفحه قفل در حال حاضر از ویجت‌های فردی مانند تقویم و ایمیل پشتیبانی می‌کنند، پس چرا به ویجت Weather نیز رفتار مشابهی نمی‌دهید؟

می توانید با ویجت های صفحه قفل تعامل داشته باشید. با کلیک بر روی آنها شما را با اطلاعات بیشتر به مرورگر Edge هدایت می کند. از آنجایی که MSN همه اینها را تامین می کند، مرورگر صفحه فید را هنگام راه اندازی راه اندازی می کند.

در مورد سفارشی‌سازی صحبت می‌کنیم، گزینه در دسترس‌تری برای خاموش کردن کامل ویجت‌های صفحه قفل از برنامه تنظیمات وجود ندارد. برای انجام این کار، باید از ویرایشگر Group Policy استفاده کنید، به این معنی که کاربران نسخه خانگی ویندوز 11 و 10 با آنها گیر کرده اند.

روشن/خاموش کردن این ویژگی در تنظیمات شخصی‌سازی بدون شک مفید خواهد بود.

در همین حال، مایکروسافت در حال ارسال تجربه مدیریت حساب جدید در منوی استارت با به‌روزرسانی 29 می 2024 است.

جزئیات حساب در یک نگاه

صفحه Accounts در منوی Start جزئیات اکانت مایکروسافت شما را نمایش می دهد. غول ردموند یک صفحه اصلی را در برنامه تنظیمات اضافه کرد تا اطلاعات مربوط به OneDrive Storage و موارد دیگر را نمایش دهد. اما اکنون می توانید به راحتی آن داده ها را در منوی Start مشاهده کنید.

با کلیک بر روی نماد نمایه در منوی استارت، مدیر حساب جدید باز می شود. می‌توانید اطلاعات ذخیره‌سازی OneDrive و ایمیل حساب مایکروسافت خود را مشاهده کنید و با کلیک بر روی هر یک از این برچسب‌ها، به صفحه حساب‌ها هدایت می‌شوید.

مدیریت حساب جدید در ویندوز 11

برخی از موارد تبلیغاتی را در مدیر حساب خواهید دید، اما این فقط سخت گیری مایکروسافت است. گزینه های تغییر کاربر و خروج از سیستم به منوی زمینه در مدیریت حساب منتقل شده اند تا فضایی برای این ویژگی ایجاد شود.

در کمال تعجب، گزینه قفل صفحه به منوی Power منتقل شده است.

گزینه خروج و تغییر کاربری به منوی زمینه در مدیریت حساب منتقل شد - چیکاو

این ویژگی با به‌روزرسانی اختیاری می 2024 ارسال شد، اما با به‌روزرسانی روز سه‌شنبه وصله ژوئن 2024 فعال خواهد شد.

منبع windowslatest
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.