گوگل فوتو ویژگی‌های Magic Editor را به گوشی‌های Galaxy می‌آورد

گوگل شروع به ارائه برخی از ویژگی های Magic Editor در برنامه Google Photos برای گوشی های هوشمند گلکسی کرده است. این ویژگی ها ابتدا در ماه مه برای برخی از کاربران عرضه شد و اکنون به طور گسترده در دسترس هستند.

ویژگی‌های ویرایشگر جادویی Google Photos به صورت رایگان در دستگاه‌های Galaxy در دسترس است

ویژگی Magic Editor در برنامه Google Photos اکنون (از طریق 9To5Google) برای گوشی‌های هوشمند و تبلت‌های Galaxy در دسترس است. این ویژگی به شما امکان می دهد بخش هایی از یک تصویر را پاک، جابجا یا تغییر اندازه دهید. به عنوان مثال، می توانید یک شی ناخواسته را حذف کنید، موقعیت یک فرد را در تصویر تغییر دهید، یا اندازه چیزی را تغییر دهید تا خنده دار یا برجسته تر شود.

همچنین می توانید قسمت هایی از یک تصویر را سبک سازی کنید. برای مثال می توانید رنگ آسمان را به ساعت طلایی تغییر دهید.

این ویژگی اولین بار در سال گذشته در رویداد Google I/O 2023 برای گوشی های هوشمند پیکسل اعلام شد. بعداً گوگل اعلام کرد که این ویژگی برای همه کاربران Google Photos در دسترس خواهد بود. با این حال، کاربران فقط برای ده ذخیره در ماه در دسترس خواهند بود. کاربران باید برای استفاده نامحدود در طرح ماهانه 9.99 دلاری Google Photos مشترک شوند.

برنامه Google Photos اکنون ویژگی های جدید دیگری از جمله موارد ذکر شده در زیر را ارائه می دهد. استفاده از تمامی این ویژگی ها رایگان است و محدودیت ماهیانه ندارد.

  • تنظیم: Color Pop، جلوه HDR
  • عکس های سینمایی
  • ویرایشگر کلاژ: سبک ها
  • پیشنهادات: پیشنهادات آسمان
  • ابزارها: پاک کن جادویی، تاری پرتره، رفع تاری
  • جلوه های ویدیویی

گوگل می گوید این ویژگی در مراحل اولیه است و روش جدیدی برای ویرایش عکس است. پس از به‌روزرسانی به آخرین نسخه برنامه Google Photos (نسخه 6.85)، در صورت فعال شدن این ویژگی، می‌توانید دکمه جدیدی را در گوشه سمت چپ پایین صفحه مشاهده کنید.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.