با استفاده از برنامه Find My Device می‌توانید تلفن Android فرزندتان را ردیابی کنید

اکنون می‌توانید تلفن Android فرزندتان را با استفاده از برنامه Find My Device Google ردیابی کنید. پیش از این، این قابلیت فقط از طریق برنامه Family Link در Andriod امکان پذیر بود. این ویژگی جدید کارها را از نظر ذهنی ساده می کند، زیرا دستگاهی که برای یافتن دستگاه های شما ساخته شده است می تواند دستگاه فرزند شما را نیز پیدا کند.

با استفاده از برنامه «دستگاه من» Google’s Find My Device، تلفن Android کودک را ردیابی کنید

برنامه «دستگاه من را پیدا کن» از Google اکنون به شما امکان می‌دهد دستگاه‌هایی را که کودکان در خانواده‌تان استفاده می‌کنند، ردیابی کنید.

چنین دستگاه‌هایی را می‌توانید در برگه «دستگاه‌های خانواده» در آخرین نسخه برنامه (v3.1.078-1) پیدا کنید. با این حال، تنها حساب‌های Google تحت نظارت (که بیشتر برای کودکان استفاده می‌شود) را می‌توان با این ویژگی جدید ردیابی کرد. اگر چندین دستگاه وجود داشته باشد، آنها بر اساس حروف الفبا ظاهر می شوند.

Google Find My Device Family Device Tracking به‌روزرسانی ژوئن 2024 - چیکاو

برای اینکه این ویژگی کار کند، حساب Google مورد استفاده برای راه‌اندازی آن دستگاه باید به حساب Family Link شما مرتبط باشد.

این ویژگی با یک به‌روزرسانی جدید در برنامه Find My Device ارائه شد، اما این تنها ویژگی نیست. همچنین گزارش شده است که این برنامه دارای تغییرات داخلی برای پشتیبانی از ردیاب‌های موقعیت مکانی اشیاء (مانند Galaxy SmartTag 2) است که دارای باند فوق العاده است ( UWB) اتصال.

این ویژگی جدید برای ردیابی دستگاه‌های حساب‌های تحت نظارت ابتدا توسط Android Authority مشاهده شد و سپس توسط کاربر X @ArtemR تأیید شد.

این مطمئناً یک ویژگی مفید است و استفاده از آن احتمالاً با نسخه جدید برنامه Find My Device افزایش خواهد یافت. اخیراً گوگل ویژگی های جدیدی را برای ردیابی دستگاه و موقعیت مکانی اعلام کرده است، از جمله یکی که به شما امکان می دهد دستگاه گم شده یا دزدیده شده خود را از راه دور قفل کنید.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.