سامسونگ راه جدیدی برای بررسی زمان در گوشی‌های گلکسی ارائه می‌کند

سامسونگ در حال کار بر روی قابلیتی است که به شما امکان می دهد زمان گوشی هوشمند گلکسی خود را بررسی کنید. با این حال، به طرز عجیبی، لازم است دو برنامه اضافی از سامسونگ نصب کنید تا این ویژگی کار کند.

ماژول Good Lock’s Registar راه جدیدی برای بررسی زمان در تلفن های Galaxy

به روز رسانی برنامه Registar ویژگی جدیدی را به همراه خواهد داشت (از طریق @tarunvats در X و 9To5Google) که به کاربران امکان می دهد با استفاده از یک حرکت دوبار ضربه زدن در پشت دستگاه، زمان را در تلفن های گلکسی بررسی کنند. این ویژگی حتی زمانی که صفحه نمایش خاموش باشد نیز کار خواهد کرد. نسخه فعلی Registar نمی‌تواند وقتی صفحه خاموش است، اقداماتی را انجام دهد.

این ویژگی با One UI 6.1.1 در گلکسی زد فلیپ 6 و گلکسی زد فولد 6 آغاز به کار خواهد کرد. بعداً با سایر دستگاه ها با به روز رسانی One UI 7.0 که انتظار می رود در سه ماهه چهارم منتشر شود، سازگار خواهد بود.

امسال. کاربران برای استفاده از این قابلیت باید اپلیکیشن Good Lock و اپلیکیشن Regitar را نصب کنند. در حال حاضر، ژست دوبار ضربه زدن دارای هفت گزینه است که در زیر لیست شده است.

حرکت دوبار ضربه زدن برای بررسی زمان می‌تواند در سناریوهای خاصی که کاربر نمی‌تواند صفحه نمایش را لمس کند یا روی دکمه روشن/خاموش کلیک کند، مفید باشد. با این حال، ما نمی دانیم که چقدر از آن به طور گسترده استفاده خواهد شد، زیرا احتمال مواجهه با چنین سناریویی به احتمال زیاد بسیار کم خواهد بود.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.