بررسی نکات شماتیک لو رفته از طراحی وان پلاس Ace 3 پرو

وان پلاس Ace 3 Pro قرار است اواخر امسال به عنوان دنباله‌ای از وان پلاس Ace 2 پرو در سال گذشته معرفی شود.

تعداد انگشت شماری شایعات جالب در مورد این دستگاه در مورد پردازنده، وضوح صفحه نمایش، قابلیت شارژ سریع و موارد دیگر شنیده ایم. اکنون، شماتیک‌هایی که اخیراً فاش شده است، نگاه خوبی به طراحی وان پلاس ایس 3 پرو به ما می‌دهد.

به نظر می رسد ظاهری الهام گرفته از OnePlus Ace 3 با طراحی صفحه نمایش سوراخ دار و لبه های خمیده دارد.

طراحی OnePlus Ace 3 Pro (شایعه شده)

به نظر می رسد صفحه نمایش این گوشی دارای لبه خمیده در جلو است و صفحه نمایش دارای یک سوراخ سوراخ در مرکز برای عکاسی سلفی است. در پشت، یک ماژول دوربین گرد به نظر می رسد که به سمت چپ سرخ شده است. ماژول دوربین شامل چهار برش و یک فلاش قرص است.

دکمه صدا و دکمه پاور در لبه سمت چپ دیده می شوند، در حالی که به نظر می رسد یک نوار لغزنده هشدار در سمت راست چیده شده است.

OnePlus هنوز وجود OnePlus Ace 3 Pro ادعایی را تایید نکرده است، اما شایعات ادعا می کنند که این گوشی در سه ماهه سوم سال جاری عرضه خواهد شد.

طراحی OnePlus Ace 3 Pro - چیکاو

مشخصات OnePlus Ace 3 Pro (شایعه شده)

طبق اطلاعات قبلی، OnePlus Ace 3 Pro بر روی Snapdragon 8 Gen 3 SoC اجرا می شود و صفحه نمایش خمیده 8T LTPO با وضوح 1.5K را دریافت می کند. نوک آن دارای قاب وسط فلزی و بدنه شیشه ای است.

از دیگر مشخصات فاش شده می توان به سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی و پشتیبانی از شارژ سریع 100 واتی اشاره کرد.

OnePlus Ace 3 Pro جانشین OnePlus Ace 2 Pro خواهد شد. مدل دوم در آگوست سال گذشته در چین با قیمت 2999 یوان (تقریباً 34600 روپیه) برای مدل پایه با 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی عرضه شد.

OnePlus Ace 2 Pro نسخه قبلی آن به صفحه نمایش 6.74 اینچی فول اچ دی پلاس (1240×2772 پیکسل) AMOLED خمیده با نرخ به روز رسانی 120 هرتز مجهز شده بود.

این گوشی از یک SoC اسنپدراگون 8 نسل 2 تغذیه می‌کند و دارای یک دوربین سه‌گانه پشتی است که توسط سنسور 50 مگاپیکسلی سونی IMX890 هدایت می‌شود. دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ 150 واتی SuperVOOC از دیگر ویژگی های برجسته این گوشی است.

منبع gadgets360
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.