مشخصات سامسونگ گلکسی Buds 3 و Buds 3 پرو لو رفت

انتظار می رود سری Galaxy Buds 3 سامسونگ در رویداد بعدی Galaxy Unpacked معرفی شود. این شرکت هنوز تاریخ برگزاری این رویداد را اعلام نکرده است، اما گزارش های اخیر ادعا می کنند که ممکن است در ماه جولای برگزار شود.

گفته می‌شود نسل بعدی گلکسی بادز، پس از گلکسی بادز 2 و گلکسی بادز 2 پرو، از یک مدل پایه و یک مدل حرفه‌ای تشکیل می‌شود. احتمالاً این هدست‌ها در کنار گوشی‌های سامسونگ گلکسی زد فولد 6 و گلکسی زد فلیپ 6 رونمایی می‌شوند.

افشای اطلاعات جدید به چندین مشخصات و ویژگی‌های دیگر هدفون‌های بی‌سیم واقعی اشاره کرده است.

مشخصات سامسونگ گلکسی Buds 3 و Buds 3 پرو (شایعه شده)

بر اساس گزارش Android Headlines، سری Samsung Galaxy Buds 3 احتمالاً با رتبه IP57 برای مقاومت در برابر گرد و غبار و آب عرضه می شود. انتظار می‌رود هر دو مدل از SmartThings Find سامسونگ پشتیبانی کنند و احتمالاً در رنگ‌های نقره‌ای و سفید عرضه خواهند شد.

این نشریه بیان می‌کند که انتظار می‌رود گلکسی بادز 3 پرو سامسونگ دارای یک بلندگوی دو طرفه باشد و به کنترل نویز تطبیقی، چراغ‌های تیغه‌ای و صدای محیط مجهز باشد. نسخه پایه به احتمال زیاد هیچ یک از این ویژگی ها را ندارد و بلندگوی یک طرفه را حمل می کند.

با روشن بودن ویژگی حذف نویز فعال (ANC)، انتظار می رود Galaxy Buds 3 پایه تا 5 ساعت زمان پخش و با ANC خاموش تا 6 ساعت ارائه دهد. این گزارش همچنین ادعا می‌کند که Galaxy Buds 3 Pro، از طرف دیگر، ممکن است تا شش ساعت با ANC روشن و تا هفت ساعت با ANC خاموش باشد.

انتظار می رود که گلکسی بادز 3 پرو سامسونگ حداکثر 30 ساعت عمر باتری را ارائه دهد، در حالی که Galaxy Buds 3 ممکن است عمر باتری کل تا 24 ساعت را ارائه دهد. بر اساس این گزارش، اندازه قاب های شارژ این هدفون نیز احتمالاً متفاوت است.

سری گلکسی Buds 3 سامسونگ قبلاً دارای ساقه هایی با طراحی لوبیا شکل بوده است. این تغییر، در صورت صحت، انتظار می‌رود که بخش عمده هدفون‌ها را کاهش دهد، راحتی و تناسب را افزایش دهد و احتمالاً کیفیت تماس را بهبود بخشد، زیرا میکروفون‌ها احتمالاً در انتهای پایه‌ها قرار می‌گیرند.

منبع gadgets360
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.