سامسونگ Galaxy Watch FE را در وب سایت خود تایید کرد

سامسونگ با خط تولید ساعت های هوشمند جدید خود در حال پیشرفت است. انتظار می رود حداقل سه ساعت گلکسی جدید در ماه آینده معرفی شود. در رویداد بعدی Galaxy Unpacked، شرکت کره جنوبی احتمالاً از Galaxy Watch FE رونمایی خواهد کرد که نام آن به طور تصادفی توسط سامسونگ تأیید شده است.

اولین شایعه در مورد این ساعت هوشمند چند ماه پیش منتشر شد.

به نظر می رسد نام گلکسی واچ FE تایید شده است

نام گلکسی واچ FE در وب سایت خود سامسونگ ظاهر شده است که برای بازار ایالات متحده در نظر گرفته شده است. عنوان و URL صفحه وب، نام ساعت هوشمند آینده را به همراه اندازه صفحه (40 میلی متر) و اتصال (بلوتوث) آن ذکر می کند. همچنین شماره مدل ساعت هوشمند (SM-R861) ذکر شده است.

وب سایت فاش نام گلکسی واچ FE سامسونگ

همانطور که در تصویر بالا می بینید، به نظر می رسد این صفحه وب برای مشتریان تجاری است که می خواهند Galaxy Watch FE را به صورت عمده خریداری کنند. به نظر می رسد سامسونگ به طور تصادفی صفحه وب را منتشر کرده است. همچنین قیمت سفارش انبوه را ذکر می کند، اما این اطلاعات تحت یک جلوه تار پنهان می شود.

با این حال، گزارش‌های قبلی ادعا می‌کنند که نسخه پایه آن ۱۹۹ دلار قیمت خواهد داشت.

به نظر می رسد گلکسی واچ FE یک نسخه تغییر نام تجاری از Galaxy Watch 4 باشد که تقریباً سه سال پیش عرضه شد. شماره مدل آن (SM-R861) دقیقاً با Galaxy Watch 4 (SM-R860) مطابقت دارد. چند روز پیش ویژگی ها و مشخصات گلکسی واچ FE لو رفت.

مشخصات گلکسی واچ FE

طبق اطلاعات فاش شده قبلی، Galaxy Watch FE به پردازنده Exynos W920، 1.5 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است. این صفحه نمایش 1.2 اینچی با وضوح 396 در 396 پیکسل است. این ساعت در رنگ های مشکی، آبی و صورتی عرضه خواهد شد. دارای رتبه IP68 و طراحی مطابق با MIL-STD-810H است.

این ساعت هوشمند دارای شتاب سنج، فشارسنج، آنالیز بیومپدانس، ECG، ژیروسکوپ و سنسور ضربان قلب است. از ویژگی های اتصال آن می توان به GPS، Wi-Fi b/g/n و NFC اشاره کرد. باتری 247 میلی آمپر ساعتی آن تامین می شود و از شارژ بی سیم مغناطیسی پشتیبانی می کند.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.