مایکروسافت نصب خودکار Sticky Notes را برای ویندوز 10 و 11 عرضه می کند

مایکروسافت اخیراً یک یادداشت کاملاً غیر UWP Sticky را معرفی کرده است که با برنامه OneNote برای مایکروسافت 365 یکپارچه شده است. برنامه جدید اکنون برای همه در ویندوز 11 و ویندوز 10 عرضه می شود.

Sticky Notes ابزاری مفید برای یادداشت کردن موارد مهم و بازبینی مجدد آن‌ها در آینده است و با به‌روزرسانی جدید بهتر می‌شود. مایکروسافت اکنون در حال نصب خودکار برنامه جدید Sticky Notes بر روی بیلدهای پایدار ویندوز است و نسخه جدید در حال حاضر جایگزین سرویس گیرنده قدیمی UWP نمی شود.

یادداشت های چسبنده در منوی استارت - چیکاو

برخلاف Sticky Notes موجود، که مبتنی بر پلتفرم ویندوز جهانی است، Sticky Notes جدید یک برنامه Win32 بدون فناوری وب است. اگر یک سرویس گیرنده دسکتاپ OneNote در ویندوز دارید، برنامه به طور خودکار نصب می شود. همچنین میانبر برنامه را در منوی استارت و مکان های دیگر پیدا خواهید کرد.

پین کردن برنامه یادداشت های چسبنده به نوار وظیفه - چیکاو

Windows Latest Sticky Notes جدید و بهبود یافته را در ویندوز 11 آزمایش کرد. طراحی رابط کاربری مطمئناً بهتر و سریع است، اما ما نسخه قدیمی را نیز دوست داشتیم که هنوز از طریق فروشگاه مایکروسافت در دسترس است.

مایکروسافت چندین ویژگی جدید را به Sticky Notes اضافه کرده است.

با استفاده از Sticky Notes از صفحه اسکرین شات بگیرید

اکنون می‌توانید با Sticky Notes اسکرین‌شات بگیرید، اما مانند میانبر کلید سنتی Win + PrintScreen که همه چیز را ثبت می‌کند، کار نمی‌کند. برنامه فقط پنجره باز را می گیرد.

گرفتن اسکرین شات در برنامه ابزار snipping - چیکاو

اگر چندین پنجره باز داشته باشید، فقط پنجره هایلایت شده را می گیرد. ما دکمه اسکرین شات داخلی را با چندین برنامه آزمایش کردیم و اسکرین شات ها خوب بودند.

منابع را به خاطر بسپارید

گرفتن اسکرین شات چیز مهمی نیست. ویندوز دارای چندین برنامه است که می توانند این کار را انجام دهند. برخلاف میانبر اسکرین شات سنتی و ابزار Snipping، Sticky Notes می تواند منابع تصویر را نیز به خاطر بسپارد.

برای مثال، اگر از یک پنجره مرورگر اسکرین شات بگیرید، آن را به خاطر می‌سپارد و پیوند صفحه وب را در بالای تصویر درج می‌کند. حتی می توانید بعداً به این عکس های فوری گرفته شده متن اضافه کنید.

برنامه یادداشت های چسبنده منبع اسکرین شات را در ویندوز 11 به خاطر می آورد - چیکاو

اگر فکر می کنید این ویژگی به حریم خصوصی شما نفوذ می کند، می توانید به راحتی آن را در تنظیمات برنامه خاموش کنید.

قابلیت های OCR

مانند Snipping Tool، Sticky Notes همچنین به شما امکان می دهد متن را با استفاده از OCR شناسایی کرده و آن را در کلیپ بورد کپی کنید. برنامه یادداشت برداری نمی تواند متن ها را از تصاویر در آزمایش های ما استخراج کند، اما به احتمال زیاد ادغام در آینده بهتر خواهد شد.

همه اسکرین شات های گرفته شده در حساب Sticky Notes شما ذخیره می شوند. برای دانلود اسکرین شات های گرفته شده، می توانید منوی زمینه را باز کنید و روی دانلود کلیک کنید.

گزینه منوی زمینه در برنامه ابزار snipping جدید - چیکاو

مایکروسافت با Sticky Notes جدید چیزهای زیادی را بهبود بخشیده است. اکنون می‌توانید اسکرین‌شات‌های گرفته‌شده را در یک صفحه تمام‌صفحه مشاهده کنید و حتی برنامه را در حین انجام چند کار به یک طرف متصل کنید.

مایکروسافت از یک مشکل در ویژگی «Dock to Desktop» آگاه است. در یک پست انجمن، این شرکت اشاره کرد که Sticky Notes در تنظیمات چند مانیتور به خوبی کار نمی کند، اما در حال کار بر روی یک تعمیر است.

اگر نمی‌توانید Sticky Notes v2 را پیدا کنید، مطمئن شوید که OneNote را از فروشگاه مایکروسافت به‌روزرسانی کرده‌اید.

یادداشت های چسبناک در OneNote - چیکاو

همیشه می‌توانید از طریق OneNote با کلیک روی دکمه Sticky Notes در گوشه سمت راست بالا، و سپس آیکون را به نوار وظیفه سنجاق کنید.

منبع windowslatest
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.