ویژگی‌های هوش مصنوعی ریلمی GT 6 قبل از عرضه فاش شد

ریلمی GT 6 قرار است در تاریخ 20 ژوئن در هند و سایر بازارهای جهانی عرضه شود. اکنون، قبل از عرضه، این شرکت چندین ویژگی مبتنی بر هوش مصنوعی (AI) را نشان داده است که کاربران می توانند از آنها استفاده کنند.

جعبه این شرکت با ترکیب ویژگی‌های هوش مصنوعی زیر چتر Next AI، گفت که این گوشی هوشمند حالت دید در شب، حذف هوشمند و ویژگی‌های حلقه هوشمند را دریافت می‌کند.

نکته قابل توجه این است که گمان می رود این گوشی یک نسخه تغییر نام تجاری از Realme GT Neo 6 باشد که در ماه می در چین معرفی شد.

Realme GT 6 برای دریافت سه ویژگی هوش مصنوعی در هنگام راه اندازی

اولین مورد در این لیست حالت دید در شب هوش مصنوعی است. این شرکت ادعا می‌کند که از الگوریتم‌های پیشرفته ویدئویی در شب برای فعال کردن این ویژگی در Realme GT 6 استفاده می‌کند.

گفته می‌شود که این ویژگی ارتقاء تصویر را با سرعت نرم‌افزار ارائه می‌کند تا به کاربران امکان می‌دهد ویدیوهای روشن و با جزئیات ضبط کنند. این شرکت همچنین ویدیویی را که با استفاده از این فناوری گرفته شده است به اشتراک گذاشته و نتایج آن را با حالت ویدیوی معمولی آیفون 15 پرو مکس مقایسه کرده است.

یکی دیگر از ویژگی های هوش مصنوعی که کاربران می توانند امتحان کنند، حذف هوشمند AI است. این به کاربران امکان می‌دهد اشیاء و افراد ناخواسته را در پس‌زمینه عکس‌ها انتخاب کرده و آنها را به‌طور خودکار پاک کنند.

هوش مصنوعی همچنین پس زمینه را پر می کند تا آن را با بقیه عکس ترکیب کند. ابزارهای حذف اشیا با هوش مصنوعی مشابه نیز توسط سامسونگ، گوگل و اوپو در مدل های منتخب گوشی های هوشمند ارائه شده است.

در همین حال، یک ویژگی حلقه هوشمند هوش مصنوعی نیز در Realme GT 6 آغاز به کار خواهد کرد. این به کاربران اجازه می‌دهد هر عنصری را روی صفحه انتخاب کرده و بکشند، خواه متن یا تصویر، و به سرعت آن را از طریق برنامه‌های شخص ثالث به اشتراک بگذارند.

طبق میکروسایت این شرکت برای گوشی هوشمند، کشیدن عنصر یک کشوی نیم دایره ای در کناره باز می شود که برنامه های شخص ثالث و یک داک فایل را نشان می دهد. طبق گفته شرکت، می توان از دومی برای ذخیره آن برای بعداً استفاده کرد.

مشخصات Realme GT 6 (مورد انتظار)

طبق گزارش های قبلی، Realme GT 6 می تواند دارای صفحه نمایش 6.78 اینچی OLED BOE S1 با وضوح 1.5K باشد. گفته می شود که این گوشی به چیپست اسنپدراگون 8 نسل 3 مجهز شده است.

برای اپتیک، ممکن است یک دوربین پشتی اصلی 50 مگاپیکسلی داشته باشد. علاوه بر این، باتری 6000 میلی آمپر ساعتی به همراه یک راه حل شارژ سریع سیمی 100 واتی پشتیبانی می شود.

منبع gadgets360
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.