Spotify می تواند سرویس پخش موسیقی بعدی باشد که از Gemini پشتیبانی می کند

موسیقی چیزی است که همه ما نمی توانیم بدون آن زندگی کنیم. هوش مصنوعی در همان زمان بسیار پررونق است، به احتمال زیاد وارد برنامه های موسیقی مورد علاقه ما نیز خواهد شد.

ماه گذشته، گوگل افزونه YouTube Music را برای چت ربات هوش مصنوعی خود به نام Gemini معرفی کرد. اکنون، به نظر می رسد Spotify می تواند سرویس پخش موسیقی بعدی باشد که از Gemini پشتیبانی می کند.

با افزونه Spotify در Gemini چه کاری می توانید انجام دهید؟

برنامه افزودنی YouTube Music به کاربران امکان می دهد موسیقی را بیابند، ایستگاه های رادیویی را شروع کنند و موارد دیگر را مستقیماً از چت ربات Gemini AI. چیزی مشابه از ادغام Spotify نیز انتظار می رود.

خوب، ممکن است تعجب کنید که ما از کجا در این مورد می دانیم، حتی زمانی که گوگل هیچ تایید رسمی در مورد آن انجام نداده است.

بر اساس گزارش Android Authority، یک کد مخفی در آخرین به روز رسانی برنامه اندروید گوگل مشاهده شد. با اسم رمز “رابین” می رود. این نه تنها به Gemini اشاره می کند، بلکه به Spotify و ویژگی هایی مانند پخش موسیقی و ورود به حساب Spotify نیز اشاره می کند. طبق 9to5Google، نسخه های برنامه Google 15.22.28.29 و 15.22.29.29 کد را ذکر می کنند.

این ویژگی چه زمانی عرضه می شود؟

حتی اگر این کد در برنامه Google مشاهده شده است، به این معنی نیست که خیلی سریع به واقعیت تبدیل می شود. این بدان معناست که این ویژگی در حال توسعه است و هنوز فعال یا قابل استفاده نیست. اگر به روندها نگاه کنیم، زمانی که گوگل ادغام YouTube Music را معرفی کرد، کد برای مدتی قبل از کاربردی شدن وجود داشت.

بیایید منتظر بمانیم و ببینیم بالاخره چه زمانی گوگل Spotify را با Gemini ادغام می کند و چگونه کار می کند.

منبع digit
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.