فروش ساعت های هوشمند سامسونگ بهبود یافته، اما رتبه بندی کاهش می یابد!

فروش ساعت هوشمند و پوشیدنی سامسونگ اخیراً بهبود یافته است، اما رتبه آن همچنان در بازار رو به رشد کاهش یافته است. این شرکت کره جنوبی از رتبه سوم به چهارم در بازار جهانی پوشیدنی سقوط کرد زیرا هواوی از سامسونگ پیشی گرفت.

فروش ساعت هوشمند سامسونگ در سه ماهه اول 2024 13 درصد بهبود یافته است

بر اساس آخرین داده های شرکت تحقیقاتی و تحلیل بازار IDC، سامسونگ رتبه سوم را در بازار جهانی ساعت های هوشمند و پوشیدنی کسب کرده است. این شرکت 10.6 میلیون دستگاه پوشیدنی مانند گلکسی فیت 3 و گلکسی واچ 6 را روانه بازار کرد. سهم بازار این شرکت از 9 درصد در سه ماهه اول 2023 به 9.3 درصد در سه ماهه اول 2024 رسید. این نسبت به سال گذشته 13 درصد بهبود یافته است.

انتظار می رود محموله های سامسونگ در سه ماهه آینده بهبود یابد، زیرا انتظار می رود این شرکت تا چهار ساعت هوشمند جدید از جمله Galaxy Watch FE، Galaxy Watch 7 و Galaxy Watch 7 Ultra را عرضه کند.

سهم بازار ساعت هوشمند پوشیدنی جهانی سامسونگ جلد اول 2024 IDC - چیکاو

اپل بزرگترین برند ساعت هوشمند در جهان بود و تعداد محموله های آن به 20.6 میلیون دستگاه رسید. این کاهش 18.9 درصدی در محموله های اپل واچ نسبت به سال گذشته است. با این حال، انتظار می رود که محموله های این شرکت در سه ماهه سوم یا چهارم امسال بهبود یابد زیرا مردم منتظر اپل واچ سری 10 هستند.

شیائومی با دستگاه های ارزان قیمت Mi Band و ساعت هوشمند جدید مبتنی بر سیستم عامل Wear، 11.8 میلیون دستگاه فروخته است. این برند چینی سهم 10.5 درصدی از بازار جهانی پوشیدنی را به خود اختصاص داد که نسبت به 8.2 میلیون محموله ای که در سه ماهه اول سال 2023 مدیریت کرد، 43.4 درصد پیشرفت زیادی داشته است.

سهم بازار ساعت هوشمند پوشیدنی جهانی سامسونگ در سه ماهه اول 2024 IDC - چیکاو

هوآوی با رشد 72.4 درصدی نسبت به سال گذشته بیشترین سود را داشت. محموله‌های پوشیدنی این شرکت چینی به 10.9 میلیون نفر رسید که فقط از سامسونگ پیشی گرفت. سهم بازار آن 9.6 درصد بوده که نسبت به سال گذشته 6.1 درصد بیشتر است. با این حال، IDC خاطرنشان می‌کند که بیشتر این ارقام محموله‌ها ناشی از بسته‌بندی دستگاه‌های هوشمند با تلفن‌های این شرکت است.

امیدواریم که سامسونگ بتواند در چند سه ماهه آینده پس از عرضه گلکسی واچ های آینده خود به جایگاه سوم یا حتی دوم بازگردد.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.