سامسونگ در سه ماهه گذشته برترین برند گوشی در 38 کشور جهان بود

سامسونگ با رهبری نمودارها غریبه نیست و این شرکت نه تنها در حفظ سلطه خود بلکه در گسترش آن نیز کار چشمگیری انجام داده است. این گواهی بر انعطاف پذیری شرکت و پیگیری بی وقفه آن برای برتری در طراحی، مهندسی و نرم افزار است.

بنابراین جای تعجب نیست که محصولات این شرکت در بازارهای بزرگ در سراسر جهان عملکرد خوبی دارند. عملکرد قوی سری پرچمداران امسال سامسونگ را به تبدیل شدن به برترین برند گوشی های هوشمند در 38 کشور در سراسر جهان در سه ماهه اول 2024 سوق داده است، در مقایسه با 28 کشور قبلی.

سامسونگ در 10 کشور دیگر رتبه اول را به دست آورد

آخرین گزارش حمل و نقل گوشی های هوشمند توسط Counterpoint Research نشان می دهد که از میان 74 کشور مورد بررسی، سامسونگ در 38 کشور برتر گوشی هوشمند بوده است. بنابراین سامسونگ با در نظر گرفتن اینکه در سه ماهه چهارم در 28 کشور برتر بوده است، در 10 کشور دیگر به مقام اول دست یافته است.

سامسونگ در بازارهایی مانند برزیل، لهستان و شیلی موفق شد بیش از 40 درصد سهم بازار را به خود اختصاص دهد. این شرکت حتی در تایوان، سنگاپور و هنگ کنگ، جایی که اپل به طور سنتی پیشرو بوده است، تبدیل به پیشروترین تامین کننده تلفن همراه شد. با این حال، سامسونگ رتبه اول را در هند، دانمارک، بلژیک و هلند، جایی که قبلا در رتبه اول قرار داشت، به سایر تولیدکنندگان از دست داد.

رقیب اصلی سامسونگ، اپل، تنها در 16 کشور رتبه اول را به خود اختصاص داده است، که نسبت به 24 کشور در سه ماهه چهارم 2023 کاهش قابل توجهی داشته است. شیائومی نیز شاهد کاهش بوده است و از 13 کشور در سال گذشته به رتبه اول در 8 کشور در سه ماهه اول 2024 رسیده است.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.