هدف از دستیار جدید هوش مصنوعی Nvidia بهبود تجربه بازی رایانه شخصی شماست

Project G-Assist انویدیا چیست؟

Project G-Assist انویدیا یک نسخه نمایشی فناوری دستیار هوش مصنوعی مبتنی بر RTX است که کمک آگاهانه ای را برای بازی ها و برنامه های رایانه شخصی ارائه می دهد. هدف این دستیار هوش مصنوعی قرار دادن دانش بازی و سیستم در نوک انگشتان بازیکنان است.

شما فقط باید یک سوال در مورد عملکرد بازی یا سیستم خود بپرسید و دستیار هوش مصنوعی پاسخ های آگاه از زمینه را ارائه می دهد.

علاوه بر این، با یک اعلان ساده، Project G-Assist می تواند پیکربندی و عملکرد سیستم شما را ارزیابی کند و فوراً آن را برای یک تجربه بهینه تنظیم کند.

این دستیار هوش مصنوعی می‌تواند نرخ فریم، مصرف انرژی، تأخیر رایانه شخصی و سایر آمارهای سخت‌افزاری را ردیابی و نمودار کند و در صورت درخواست، راه‌هایی را برای بهبود آنها پیشنهاد می‌کند.

Project G-Assist همچنین می‌تواند تنظیمات مختلف و تأثیر مورد انتظار آنها بر عملکرد را توصیف کند. به عنوان مثال، می تواند تفاوت بین DLAA و DLSS و همچنین تمایز بین حالت تأخیر بسیار کم در کنترل پنل Nvidia و Nvidia Reflex در بازی را توضیح دهد.

Project G-Assist چگونه کار می کند؟

Project G-Assist ورودی های صوتی یا متنی را از پخش کننده می پذیرد و اطلاعات متنی را از صفحه بازی جمع آوری می کند. این داده‌ها از طریق مدل‌های بینایی هوش مصنوعی پردازش می‌شوند که آگاهی زمینه‌ای و درک خاص برنامه را از یک مدل زبان بزرگ (LLM) متصل به پایگاه داده دانش بازی بهبود می‌بخشد. سپس سیستم یک پاسخ سفارشی تولید می کند که به صورت متن یا گفتار ارائه می شود.

مدل‌های زبان و بینش G-Assist را می‌توان توسط توسعه‌دهندگان برای یک بازی یا برنامه خاص سفارشی کرد و دقت و بینش بالایی را ارائه کرد.

منبع digit
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.