اندروید بالاخره به شما امکان می دهد پیام های RCS را ویرایش کنید

گوگل ویژگی ها و به روز رسانی های جدید اندروید را به اشتراک گذاشته است که برای ارتقای زندگی روزمره شما طراحی شده اند. ویژگی های جدید شامل امکان ویرایش پیام های RCS است. بیایید به جزئیات ویژگی جدید و به روز رسانی ها بپردازیم.

پیام های خود را بعد از ارسال ویرایش کنید

با استفاده از پیام‌های Google، اکنون می‌توانید پیام‌های ارسال شده را ویرایش کنید تا اشتباهات تایپی را برطرف کنید، کلمات گمشده را اضافه کنید یا معنای خود را روشن کنید. به سادگی روی یک پیام RCS ارسال شده ضربه بزنید و نگه دارید تا ظرف 15 دقیقه پس از ارسال، تغییراتی ایجاد کنید.

به راحتی نقاط اتصال را به اشتراک بگذارید و بین دستگاه ها برای تماس های ویدیویی جابجا شوید

به زودی، با هات اسپات فوری، می‌توانید تبلت یا کروم بوک Android خود را با یک ضربه به نقطه اتصال گوشی خود متصل کنید و نیازی به وارد کردن رمز عبور خود نداشته باشید. به‌علاوه، اگر در حین تماس Google Meet نیاز به تعویض دستگاه دارید، می‌توانید روی نماد Cast ضربه بزنید تا به‌طور یکپارچه بین تلفن، رایانه لوحی یا مرورگر وب Android خود جابه‌جا شوید.

دستگاه‌های Google Home را از صفحه اصلی کنترل کنید

اکنون، با افزودن ویجت Google Home Favorites به صفحه اصلی تلفن خود، می‌توانید بدون زحمت دستگاه‌های هوشمند خود را که بیشترین استفاده را دارید مدیریت و کنترل کنید. تنها با یک نگاه می توانید دمای اتاق را بررسی کنید یا با یک ضربه ساده چراغ ها را خاموش کنید. این ویجت برای هر کسی که برای پیش نمایش عمومی ثبت نام می کند قابل دسترسی است.

دستگاه‌های هوشمند را از ساعت Wear OS مدیریت کنید

اکنون می‌توانید ساعت هوشمند Wear OS خود را با کاشی Google Home Favorites و پیچیدگی سفارشی کنید تا دستگاه‌های خانه هوشمند خود را به سرعت مشاهده و کنترل کنید — همه در یک مکان.

کلید دیجیتال ماشین

کلید دیجیتال خودرو اکنون در مدل های منتخب MINI موجود است و به زودی برای خودروهای انتخابی مرسدس بنز و پولستار گسترش خواهد یافت. می‌توانید فقط با تلفن خود قفل، باز کردن قفل و راه‌اندازی ماشین خود را داشته باشید، یا کلید دیجیتال ماشین خود را به‌طور ایمن با خانواده و دوستان خود به اشتراک بگذارید.

منبع digit
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.