Samsung Messages به دلیل Google Meet از کار می افتد

آیا اپلیکیشن پیام‌های سامسونگ در گوشی هوشمند یا تبلت گلکسی شما اخیراً به محض اینکه می‌خواهید مکالمه‌ای را در آن باز کنید از کار می‌افتد؟ خب تو تنها نیستی چند روزی است که خیلی ها با این مشکل مواجه هستند.

خوشبختانه سامسونگ از این مشکل آگاه است. می‌گوید مقصر این مشکل اپلیکیشن Google Meet است. مهمتر از آن، این شرکت یک راه حل موقت برای این مشکل ارائه کرده است.

Samsung Messages در حال خراب شدن است و این تقصیر گوگل است

از روز چهارشنبه، بسیاری از افراد در انجمن انجمن سامسونگ و Reddit شکایت دارند که وقتی پیام‌های سامسونگ را باز می‌کنند و روی یک مکالمه کلیک می‌کنند، برنامه بلافاصله از کار می‌افتد. بسیاری از افراد سعی کردند حافظه پنهان و داده های برنامه را پاک کنند به این امید که مشکل برطرف شود. با این حال، این کار نکرد.

در انجمن انجمن سامسونگ برای ایالات متحده، ناظری به یکی از این شکایات پاسخ داد و گفت که سامسونگ از این مشکل آگاه است و توقف اجباری برنامه Google Meet و حذف به‌روزرسانی‌های برنامه باید مشکل را برطرف کند.

بسیاری از مردم راه حل را امتحان کردند و برای آنها کارآمد بود. بنابراین، به نظر می رسد مقصر پشت این مشکل در واقع برنامه Google Meet باشد.

به‌روزرسانی اخیر برنامه باید باعث تداخل آن با پیام‌های سامسونگ و از کار افتادن آن شده باشد. در اینجا نحوه توقف اجباری Google Meet و حذف به‌روزرسانی‌های آن در دستگاه Galaxy خود آورده شده است.

چگونه از خراب شدن پیام های سامسونگ جلوگیری کنیم؟

برای توقف اجباری Google Meet، به تنظیمات » برنامه‌ها بروید، Meet را جستجو کنید، روی برنامه کلیک کنید و روی دکمه توقف اجباری در پایین صفحه ضربه بزنید. برای حذف به‌روزرسانی‌های برنامه، به تنظیمات » برنامه‌ها بروید، Meet را جستجو کنید، روی برنامه کلیک کنید، روی نماد سه نقطه در گوشه سمت راست بالای صفحه ضربه بزنید، Uninstall updates را انتخاب کنید و سپس بر روی OK کلیک کنید.

انجام این مراحل باید پیام‌های سامسونگ را از خراب شدن نجات دهد.

ما امیدواریم که Google به سرعت یک به‌روزرسانی برای برنامه Google Meet ارائه کند تا از تداخل آن با پیام‌های سامسونگ جلوگیری کند.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.