سامسونگ این ویژگی های سلامتی جدید مجهز به هوش مصنوعی را برای گلکسی واچ بعدی معرفی می کند

در اوایل سال جاری، سامسونگ با عرضه سری گلکسی اس 24، عصر هوش مصنوعی موبایل را آغاز کرد و متعهد شد که هوش مصنوعی گلکسی را در طیف گسترده‌تری از دستگاه‌ها معرفی کند. سامسونگ وفادار به این وعده، اکنون اعلام کرده است که هوش مصنوعی گلکسی را در گلکسی واچ ادغام خواهد کرد.

با ترکیب Galaxy AI با Samsung Health، ویژگی‌های جدید سلامت، بینش سلامت جامع‌تری را به همراه تشویق انگیزشی برای کمک به بهبود سلامت روزانه‌تان در اختیار شما قرار می‌دهد.

بیایید به جزئیات بپردازیم.

ویژگی های Samsung Galaxy AI در Galaxy Watch

با ویژگی امتیاز انرژی، می‌توانید از طریق تجزیه و تحلیل جامع معیارهای سلامت شخصی، از جمله میانگین زمان خواب، ثبات زمان خواب، ثبات زمان خواب/بیداری، زمان خواب، فعالیت روز قبل، درک عمیق‌تری از وضعیت روزانه خود به دست آورید. ضربان قلب خواب، و تغییر ضربان قلب. این به شما کمک می کند بهتر برای روز خود آماده شوید.

در همین حال، ویژگی نکات سلامتی با ارائه بینش، نکات انگیزشی و راهنمایی متناسب با اهداف خاصی که قصد دستیابی به آن را دارید، به شما در دستیابی به اهداف سلامت شخصی خود کمک می کند.

سامسونگ همچنین الگوریتم هوش مصنوعی خواب خود را تقویت می کند تا بینش عمیق تری از خواب ارائه دهد. شاخص‌های خواب جدید اضافه‌شده در Sleep Insights تجزیه و تحلیل دقیق و دقیقی از کیفیت خواب شما ارائه می‌کنند و به شما کمک می‌کنند الگوهای خواب خود را بهتر بشناسید و عادت‌های سالم‌تری ایجاد کنید.

این معیارهای اضافی شامل حرکت در طول خواب، تأخیر خواب، ضربان قلب و تعداد تنفس در طول خواب است که مکمل معیارهای پشتیبانی شده قبلی مانند ساعات خروپف، سطح اکسیژن خون و چرخه خواب است.

منطقه ضربان سلامت شخصی شده اکنون شامل معیارهای دقیق ضربان قلب آستانه هوازی (AT) و آستانه بی هوازی (AnT) برای دویدن کارآمد و تجزیه و تحلیل عملکرد سریع است.

دوچرخه سواران می توانند معیارهای قدرت آستانه عملکردی (FTP) را تنها در 10 دقیقه محاسبه کنند و از یک شاخص توان شخصی برای به حداکثر رساندن عملکرد استفاده کنند.

روتین تمرینی جدید به شما امکان می‌دهد تمرین‌ها را برای یک تمرین شخصی‌سازی ترکیب کنید و به طور یکپارچه بین آن‌ها جابه‌جا شوید. ویژگی Race با مقایسه عملکرد فعلی و گذشته خود در مسیرهای مشابه انگیزه شما را حفظ می کند.

دسترسی

همه این ویژگی‌های جدید در سری بعدی Galaxy Watch از طریق One UI 6 Watch که اواخر امسال در دسترس خواهد بود، در دسترس خواهند بود. همچنین تعداد محدودی از کاربران گلکسی واچ از ماه ژوئن به برنامه بتا دسترسی خواهند داشت.

منبع digit
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.