تصویر فاش شده گلکسی زد فولد 6 صفحه‌نمایش وسیع‌تر و حاشیه‌های نازک‌تر را نشان می‌دهد

اولین تصویر عملی از گلکسی زد فولد 6 به بیرون درز کرد که نشان می‌دهد سامسونگ در حال ارائه چیزی است که کاربران گلکسی زد فولد سال‌ها از آن خواسته بودند. گوشی تاشوی آینده دارای صفحه نمایش پوششی وسیع تری نسبت به گلکسی زد فولد 5 است.

تصویر گلکسی زد فولد 6 صفحه نمایش پوشش عریض تری را نسبت به گلکسی زد فولد 5 نشان می دهد

اوایل امروز، طراحی دوربین پشتی گلکسی زد فولد 6 به بیرون درز کرد. اکنون، اطلاعاتی معتبر Ice Universe اولین تصویر کامل از Galaxy Z Fold 6 را به اشتراک گذاشته است. جلوی دستگاه را نشان می دهد و آن را با Galaxy Z Fold 5 مقایسه می کند. واضح است که تلفن تاشوی آینده دارای صفحه نمایش پوششی گسترده تری خواهد بود. ، که برابر با عرض صفحه نمایش پوششی گلکسی زد فولد 5 در یک طرف حاشیه های آن است.

این باید تجربه تایپ در Galaxy Z Fold 6 را بهبود بخشد. همچنین مشکلات نسبت تصویر موجود در برخی برنامه‌ها و بازی‌ها را حل می‌کند. در تصویر بالا گلکسی زد فولد 5 را در سمت چپ و گلکسی زد فولد 6 را در سمت راست مشاهده می کنید. به نظر می رسد گوشی تاشوی آینده دارای گوشه های بسیار تیزتری برای بدنه و صفحه نمایش است.

مشخصات گلکسی زد فولد 6 فاش شد

انتظار می رود گلکسی زد فولد 6 دارای صفحه نمایش تاشو با چروک کمتر قابل مشاهده باشد که کاربران نیز خواستار آن بوده اند. انتظار می‌رود این گوشی از دوربین‌های مشابه Galaxy Z Fold 5 استفاده کند، بنابراین ممکن است بهبود قابل توجهی در کیفیت دوربین مشاهده نشود.

به نظر می رسد سامسونگ گلکسی زد فولد 6 را به پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 3 مجهز کرده است. همچنین می‌تواند باتری کمی بزرگ‌تر، استاندارد IPX8 برای مقاومت در برابر آب و شارژ سریع ۲۵ واتی داشته باشد. گوشی تاشو پرچمدار آینده سامسونگ احتمالا با نرم افزار One UI 6.1.1 مبتنی بر اندروید 14 عرضه خواهد شد.

همچنین می‌تواند دارای قاب تیتانیومی و محافظ صفحه محافظ Gorilla Glass Armor، مشابه گلکسی S24 Ultra باشد. همچنین می تواند با وعده هفت سال سیستم عامل اندروید و به روز رسانی های امنیتی همراه باشد. این گوشی در تاریخ 10 ژوئیه 2024 در جریان رویداد بعدی گلکسی Unpacked سامسونگ در پاریس معرفی خواهد شد.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.