تصاویر زنده Galaxy Z Fold 6 طراحی ارزان لنز دوربین را نشان می دهد

پس از افشای اطلاعاتی که گلکسی زد فولد 6 را از سمت جلو نشان می داد، اکنون با تصویری مواجه هستیم که گوشی را از پشت نشان می دهد. در هر دو فاش شده، گوشی تنها تا حدی قابل مشاهده است، اما این برای تایید برخی از آنچه تا کنون در مورد پرچمدار تاشو شنیده ایم کافی است.

جالب‌ترین و ناامیدکننده‌ترین چیزی که این نشت تأیید می‌کند، طراحی برآمدگی جدید برای حلقه‌هایی است که لنزهای دوربین عقب را احاطه کرده‌اند. این طرح برآمدگی برای اولین بار در عکس لو رفته از یکی از لنزهای دوربین چند روز پیش دیده شد، و در یک گوشی هوشمند پرچمدار با قیمتی بیش از 1500 دلار ارزان و کاملاً نامناسب به نظر می رسد.

به نظر می‌رسد دستگاهی که در اینجا نشان داده شده است از گوشی‌های هوشمند گلکسی زد فولد فعلی عریض‌تر است و شواهد بیشتری نشان می‌دهد که سامسونگ در حال بزرگ‌تر کردن نمایشگرها است. اگرچه آنها به طور قابل ملاحظه ای بزرگتر نخواهند بود.

طبق گزارش‌ها، سامسونگ ارتقاء اندازه صفحه نمایش بزرگ را برای مدل‌های گلکسی زد فولد 6 اولترا و گلکسی زد فولد 6 اسلیم که طبق شایعات در کنار Z Fold 6 استاندارد امسال عرضه می‌شوند، حفظ کرده است.

در واقع، همه چیزهایی که در چند ماه گذشته شنیده و دیده‌ایم نشان می‌دهد که گلکسی زد فولد 6 به‌روزرسانی‌های سخت‌افزاری زیادی را به همراه نخواهد داشت، فقط پیشرفت‌های معمول سالانه، مانند تراشه جدیدتر و نرم‌افزار جدیدتر را به همراه نخواهد داشت.

اما با گذشت بیش از یک ماه از عرضه رسمی این گوشی، هیچ چیز واقعاً تأیید نشده است. این امکان وجود دارد که برخی شایعات و درزها اشتباه کرده باشند، و هنوز ممکن است سامسونگ ما را با چیزهایی شگفت زده کند که هیچ کس انتظارش را نداشت.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.