خریداران حلقه گلکسی با انگشتان بزرگتر از عمر باتری بالاتری برخوردار خواهند شد

مورد انتظارترین و هیجان انگیزترین محصول جدید سامسونگ، حلقه گلکسی، به عرضه رسمی خود بسیار نزدیک است. ما قبلاً اطلاعات زیادی در مورد حلقه هوشمند داریم و با نزدیک‌تر شدن به معرفی، احتمالاً اطلاعات بیشتری در اختیار ما قرار خواهد گرفت که سامسونگ می‌خواهد قبل از رویداد Unpacked در ماه جولای مخفی نگه دارد.

در منوی امروز اطلاعاتی درباره باتری گلکسی رینگ وجود دارد. گواهی FCC ظرفیت باتری را برای پوشیدنی آینده نشان داده است. مانند ساعت های هوشمند سامسونگ، ظرفیت باتری گلکسی رینگ به اندازه آن بستگی دارد.

همانطور که انتظار می رود، عبارت “هرچه بزرگتر بهتر” است

حلقه گلکسی در سایزهای 5، 6، 7، 8، 9، 10، 11، 12 و 13 (استاندارد ایالات متحده) عرضه خواهد شد. سه مدل اول دارای باتری 17 میلی آمپر ساعتی، سایزهای 8 تا 11 دارای باتری 18.5 میلی آمپر ساعتی و سایز 12 دارای باتری 22.5 میلی آمپر ساعتی خواهند بود. ظرفیت بزرگ‌ترین حلقه گلکسی (13) ذکر نشده است، اما می‌توان انتظار داشت که با اندازه 12 برابر باشد.

حلقه گلکسی یک محصول کوچک است، بنابراین جای تعجب نیست که باتری ها نیز کوچک هستند. با این حال، عمر باتری باید در اکثر انواع مشابه باشد. رئیس Samsung MX TM Roh قبلاً فاش کرده بود که Galaxy Ring با یک بار شارژ می تواند تا 9 روز دوام بیاورد، اگرچه می توان انتظار داشت که استقامت در دنیای واقعی کمی کمتر از ادعاهای رسمی سامسونگ باشد.

برای کسانی که نمی‌دانند اگر اندازه حلقه خود را نمی‌دانند چگونه گزینه مناسب را انتخاب می‌کنند، سامسونگ راه‌حلی در اختیار دارد. این شرکت نمونه‌هایی از همه اندازه‌ها را با آنچه که کیت اندازه‌گیری می‌نامد برای مشتریان ارسال می‌کند تا آنها بتوانند هر کدام را آزمایش کنند و ببینند کدام یک مناسب‌تر است.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.