ارتقای باتری گلکسی Z Flip 6 ممکن است کمتر از حد انتظار باشد

گوشی تاشوی بعدی سامسونگ ممکن است باتری قابل توجهی بزرگتر از نسل قبلی خود نداشته باشد. Galaxy Z Flip 6 در کمتر از دو ماه آینده با چندین ارتقاء نسبت به Galaxy Z Flip 5، از جمله آخرین پردازنده اسنپدراگون و دوربین پشتی با وضوح بالاتر، رسمی خواهد شد.

ارتقای باتری Galaxy Z Flip 6: کوچکتر از حد انتظار، اما همچنان قابل توجه است

یک باتری بزرگتر نیز بخشی از بسته خواهد بود. افشاگری‌ها نشان می‌دهند که فلیپ 6 دارای ظرفیت باتری حدود 3887 میلی‌آمپر ساعتی است که مشابه مدل پایه گلکسی اس 24 است. با این حال، اطلاعات جدیدی در این هفته از طریق چند گواهینامه نظارتی که سامسونگ اخیراً موفق به ایمن سازی آنها شده است، ظاهر شده است، و واقعیت ممکن است کمی متفاوت باشد.

گوشی‌های تاشو سامسونگ با باتری‌های دو سلولی عرضه می‌شوند و در ابتدای سال جاری، این غول کره‌ای در حال آزمایش باتری‌های 1097 میلی‌آمپر ساعتی و 2887 میلی‌آمپر ساعتی برای فلیپ 6 بود. در مجموع ظرفیت نامی آن 3880 میلی‌آمپر ساعت و ظرفیت معمولی بود. 4000 میلی آمپر ساعتی که سامسونگ رسماً آن را تبلیغ می کند.

اما محصول نهایی دارای باتری های 1000 میلی آمپر ساعتی و 2790 میلی آمپر ساعتی خواهد بود که در مجموع 3790 میلی آمپر ساعت خواهد بود. گلکسی زد فلیپ 5 دارای ظرفیت نامی 3591 میلی آمپر ساعت است، بنابراین ارتقای باتری فلیپ 6 همچنان یک باتری قابل توجه (200 میلی آمپر ساعت) خواهد بود.

در مورد شارژ، حداکثر 25 وات مانند مدل های فعلی Galaxy Z Flip خواهد بود. نه اینکه ما انتظار یا امیدواری به چیزی سریعتر داشته باشیم، زیرا 25 وات برای ظرفیت باتری تا 4000 میلی آمپر ساعت کافی است.

از میان بسیاری از دستگاه هایی که سامسونگ در Unpacked بعدی خود رونمایی خواهد کرد، Galaxy Watch 7 ممکن است تنها دستگاهی باشد که سرعت شارژ را بهبود بخشیده است.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.