دانلود سریال قطب شمال قسمت 5 + تصاویر و عکس ها

سریال قطب شمال اولین تجربه کارگردانی امین محمودی یکتا و نیز اولین تجربه سرمایه گذاری گروه بین المللی پارس پندار نهاد است که جایگزین سریال گناه فرشته در پلتفرم فیلیمو شد و قسمت اول آن در روز جمعه ۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ از پلتفرم فیلیمو پخش شد. از بازیگران مطرح این سریال می توان به فرزاد فرزین، نازنین بیاتی، آناهیتا درگاهی، امیر حسین فتحی، عباس جمشیدی فر، ماکان آریا پارسا و … حضور دارند. همچنین این سریال به تهیه کنندگی اکبر تحویلیان ساخته شده است.

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

داستان این سریال درباره زوجی است که همایون و ارغوان نام دارند. آنها در آستانه ازدواج هستند که قربانی خیانتی هولناک می‌شوند. از این رو همایون به دلایلی زندانی می‌شود و پشت دیوارهای زندان به جهت انتقام از سامان (دوست صمیمی خود) لحظه شماری می‌کند که ناگهان مرگ از راه می‌رسد. سریال قطب شمال، اقتباسی از رمان کنت مونت کریستو اثری از الکساندر دوما، نویسنده فرانسوی است.

در قسمت پنجم سریال قطب شمال چه گذشت؟

در قسمت پنجم سریال قطب شمال فرزاد فرزین در نقش آرشام یکتا در ادامه مسیر خود برای انتقام به سراغ پرویز می رود. آرشام می خواهد با او روی یک پروژه مشترک سرمایه گذاری کند و از این طریق به او ضربه بزند. پرویز به آرشام می گوید که می توانند یک کارخانه ورشکسته را سرپا کنند و آن شرکت را در بورس عرضه می کنند و در این سرمایه گذاری 30 تا 40 درصد سود را به جیب بزنند.

این جلسه در حضور ماکان آریا پارسا (وکیل آرشام) اتفاق می افتد. ماکان آریا پارسا که اولین تجربه خود را به عنوان بازیگر پشت سر می گذارد به خوبی توانسته از عهده نقشی که به او سپرده اند بر آید. پارسا یک وکیل زبردست است که در کنار آرشام است و او را در مسیر انتقام یاری می کند.

دکتر ماکان آریا پارسا در نقش پارسا در سریال قطب شمال

در ادامه آرشام طی یک مراسم مختصر با صحرا (با بازی نازنین بیاتی) ازدواج می کند. چالش ها و درگیری های صحرا و آرشام پس از ازدواج یکی از جذابیت های قسمت 5 سریال قطب شمال است.

در ادامه سامان با آرشام در رابطه با سرمایه گذاری پرویز یک جلسه می گذارد. سامان متوجه می شود که آرشام قصد دارد سر پرویز کلاه بگذارد. او به آرشام پیشنهاد می دهد که او هم در این کلاهبرداری با آرشام مشارکت کند.

در ادامه نیز آرشام هویت خود را برای سیاوش (پسر خسرو) فاش می کند. ضمن اینکه در تدارک یک مهمانی در منزل شخصی خود است تا به پرویز، سامان و داوود بیشتر نزدیک شود.

ساختمان زعفرانیه گروه بین المللی پارس پندار نهاد – لوکیشن فیلم برداری سریال قطب شمال

از جذابیت های بعضی سکانس های سریال قطب شمال این است محل فیلم برداری آن ها ساختمان زعفرانیه گروه بین المللی پارس پندار نهاد است. شما می توانید لوگو گروه بین المللی پارس پندار نهاد را در سکانس های مختلفی از سریال قطب شمال مشاهده کنید. یکی از این سکانس ها صحبت های سامان و آرشام است که تصویر آن در ادامه آورده شده است.

امیر حسین فتحی در ساختمان پارس پندار نهاد

گروه بین المللی پارس پندار نهاد سرمایه گذار سریال قطب شمال است و مدیر عامل آن یعنی دکتر ماکان آریا پارسا نیز در این سریال نقش پارسا (وکیل آرشام) را با کیفیت خوبی بازی می کند.

دانلود قسمت پنجم سریال قطب شمال

شما می توانید برای مشاهده قسمت پنجم سریال قطب شمال به پلتفرم فیلیمو مراجعه نمایید یا از طریق لینک زیر اقدام به دانلود این قسمت از سریال (با کیفیت های مختلف) کنید.

https://upera.shop/ref/1aHs/ctWxgoxz

منبع: وانا نیوز

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.