رزرو هتل قشم برای ماه عسل

سفر ماه عسل بدون شک یکی از شیرین‌ترین و لذت بخش‌ترین مسافرت‎هایی است که هر فرد در طول زندگی خود تجربه می‌کند. ماه عسل اولین سفر مشترکی است که زوج‌های جوان با همسر خود رفته و معمولا در آن بهترین‌ها از بهترین هتل و بهترین مقصد انتخاب می‌شود.

شهرهای جنوبی مانند کیش و قشم از جمله بهترین مقاصد برای سفر ماه عسل است و بسیاری از زوج‌های جوان آن را برای اولین مسافرت مشترک خود انتخاب می‌کنند. اگر شما نیز قشم را برای مسافرت ماه عسل خود انتخاب کرده‌اید، خواندن این مطلب به شما کمک می‎کند انتخاب بهتری برای رزرو هتل‌های قشم داشته باشید.

اتاق ماه عسل چیست؟

بسیاری از هتل‌ها برای آن که ماه عسل زوج‌های جوان به بهترین شکل برگزار شود، خدمات ویژه‌ای تحت عنوان اتاق ماه عسل به آن‌ها ارائه می‌کنند. مهم‌ترین ویژگی اتاق ماه عسل دکوراسیون خاص و زیبای آن است. در این اتاق‌ها تلاش بر آن است تا با استفاده از فاکتورهایی مانند گل آرایی، شمع آرایی و نورپردازی فضای اتاق خاص‌تر و رمانتیک‌تر شود.

همچنین گل آرایی بر روی تخت دبل قبل از ورود عروس و داماد انجام می‌شود تا استقبال گرم‌تری از عروس و داماد به عمل آورده شود. همچنین تزئینات خاص میوه و شیرینی، ماساژ، آتلیه عکاسی و خدمات دیگر در بسیاری از هتل‌ها به زوج‌های جوان در سفر ماه عسل ارائه می‌شود.

آشنایی با بهترین هتل‌های قشم

اگر در سفر ماه عسل خود به دنبال رزرو یک هتل عالی و با کیفیت در جزیره قشم هستید، آشنایی با هتل‌های زیر به شما در انتخاب کمک خواهد کرد.

هتل ارم قشم

هتل ارم قشم

هتل ارم یکی از بهترین انتخاب‎ها برای رزرو هتل قشم به خصوص برای مسافرت ماه عسل است. این هتل نوساز در سال 1395 ساخته شده و یکی از لوکس‎ترین هتل‌های قشم به شمار می‌رود. هتل در پنج طبقه ساخته شده و تعداد 100 اتاق و واحد اقامتی دارد.

هتل دو رستوران در دو طبقه مجزا و یک کافی شاپ بسیار شیک دارد. امکانات رفاهی مختلفی مانند سالن بیلیارد، زمین تنیس، سالن بازی‌های کامپیوتری، سالن بدنسازی و وای فای رایگان برای مسافران در نظر گرفته شده است. از دیگر امکانات این هتل می‌توان به خدمات روزانه خانه داری، فضای سبز، فواره، آلاچیق و چایخانه اشاره کرد. این هتل در بلوار آزادگان روبه روی اداره شیلات قرار دارد.

هتل آرتا قشم

یکی دیگر از بهترین گزینه‌ها برای رزرو هتل قشم هتل آرتا است. این هتل نیز از جمله هتل‌های چهار ستاره قشم است که به دلیل زیبایی بنا و امکانات رفاهی عالی، به مروارید قشم لقب گرفته است. این هتل در چهار طبقه ساخته شده و می‌توانید از میان 48 اتاق و واحد اقامتی بهترین گزینه را برای خود انتخاب کنید.

اتاق‌ها دو و سه تخته و سوئیت‌های یک خوابه که برخی از آن‌ها چشم انداز زیبایی به سمت دریا دارند از گزینه‌های موجود برای انتخاب شما خواهند بود. هتل رستوران، کافی شاپ، سالن ورزشی، پارکینگ، فروشگاه و غرفه و اینترنت در لابی دارد تا مسافران بتوانند اقامتی لذت بخش و آرام را تجربه کنند. هتل در بلوار شهید بهشتی و میدان امام قلی خان واقع شده است.

هتل ساحل طلایی

اگر در رزرو هتل قشم به دنبال امکانات تفریحی و سپری کردن روزهای پر هیجانی هستید، هتل ساحل طلایی یک گزینه عالی برای شما خواهد بود. هتل ساحل طلایی سه ستاره بوده و امکانات تفریحی عالی مانند ساحل اختصاصی برای شنا، جت اسکی، قایق رانی، اسکله ماهیگیری برای مهمانان خود در نظر گرفته است. از دیگر امکانات هتل می‌توان به رستوران و کافی شاپ، سالن ورزشی و بیلیارد اشاره کرد.

هتل سینگو

هتل سینگو

هتل سینگو یکی از جدیدترین و تازه سازترین هتل‌های قشم است و در شمار هتل‌های سه ستاره قرار دارد. این هتل در یک طبقه ساخته شده و 64 اتاق و واحد اقامتی فول امکانات دارد. هتل یک رستوران و یک کافی شاپ حرفه‌ای دارد تا مسافران بتوانند غذای خود را داخل هتل سرو کرده و یا با استفاده از خدمات روم سرویس آن را داخل اتاق خود داشته باشند. از دیگر امکانات هتل می‌توان به پارکینگ، وای فای رایگان، تلویزیون و لابی اشاره کرد. هتل سینگو قشم در درگهان، طبقه دوم مجتمع تجاری دریا واقع شده است.

هتل مارینا دو

اگر برای رزرو هتل قشم به دنبال یک هتل با کیفیت با قیمت رزرو مناسب هستید، هتل مارینا می‌تواند بهترین گزینه برای شما به شمار رود. هتل مارینا دو قشم یکی از مجموعه هتل‌های مارینا است که دسترسی بسیار عالی به دیگر نقاط جزیره به خصوص مکان‌های گردشگری و مراکز تجاری دارد. هتل رستوران و کافی شاپ مدرن و بسیار شیکی دارد و غذاهای آن با طعمی دلچسب و لذیذ سرو می‌شوند. هتل در بلوار ولیعصر، خیابان خلیج قرار دارد.

هتل شهریار

یکی دیگر از بهترین انتخاب‌ها برای محل اقامت زوج‌های جوان در سفر ماه عسل، هتل سه ستاره شهریار است. هتل شهریار در چهار طبقه ساخته شده و تعداد 42 اتاق فول امکانات برای استفاده مسافران دارد. پرسنل این هتل بسیار خوش برخورد و حرفه‌ای هستند و همه تلاش خود را برای یک اقامت دلچسب خواهند کرد. از دیگر امکانات هتل شهریار برای رزرو هتل قشم می‌توان به اینترنت، تلفن در اتاق، اینترنت لابی، کافی شاپ، پارکینگ و نمازخانه اشاره کرد.

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.