کالاف دیوتی: Black Ops 6 رسما تایید شد، مجموعه کامل Reveal برای 9 ژوئن

اکتیویژن تایید کرده است که Call of Duty بعدی Black Ops 6 خواهد بود. پس از چندین لو رفتن و تیزر، ناشر هفته گذشته بازی Call of Duty: Black Ops 6 را اعلام کرد.

دسته رسمی Call of Duty در X در 23 مه همراه با ویدیوی کوتاهی که عنوان را فاش می‌کند، «یک فصل جدید تاریک از فرنچایز Black Ops آغاز می‌شود.»

علاوه بر این، اکتیویژن تأیید کرده است که Black Ops 6 بلافاصله پس از نمایشگاه Xbox Games در تاریخ 9 ژوئن به طور کامل در ارائه مستقیم معرفی خواهد شد.

سازنده Call of Duty هفته گذشته تلاش بازاریابی خود را برای عنوان بعدی در فرانچایز تیراندازی محبوب خود آغاز کرده بود و یک وب سایت تیزر بازی را با نام تجاری The Truth Lies افشا کرد.

قسمت بعدی سری Black Ops به دنبال Call of Duty: Black Ops Cold War است که در سال 2020 منتشر شد.

اکتیویژن و مایکروسافت همچنین تأیید کرده‌اند که ارائه مستقیم در نمایشگاه Xbox Games که برای ماه آینده در نظر گرفته شده است به Black Ops 6 اختصاص خواهد یافت.

اعلام اولیه مایکروسافت از این نمایشگاه شامل یک تصویر ویرایش‌شده بود که Call of Duty بعدی را آزار می‌داد. با این حال، Leaks در آن زمان ادعا کرد که ویترین Direct شامل ورودی بعدی در فرنچایز COD خواهد بود.

رونمایی کامل Black Ops 6 درست بعد از نمایشگاه Xbox Games در 9 ژوئن، ساعت 10 صبح به وقت محلی (10:30 بعد از ظهر به وقت تهران) برگزار خواهد شد.

در حالی که اکتیویژن جزئیات بیشتری را فاش نکرده است، ارائه مستقیم احتمالا اولین تریلر بازی را منتشر خواهد کرد و تاریخ انتشار را فاش خواهد کرد.

در حالی که Activision هیچ جزئیاتی را در مورد Black Ops 6 فراتر از تیزرهای مرموز فاش نکرده است، CharlieIntel، یک حساب کاربری X که به‌روزرسانی‌های Call of Duty را منتشر می‌کند، جزئیاتی را در تیزرهایی مشاهده کرده است که نشان می‌دهد این بازی در طول جنگ خلیج فارس تنظیم شده است.

علاوه بر این، فاش کننده همچنین تصویری را در X با استناد به کاربر reddit u/Oufp4 منتشر کرد که ظاهرا لیست های پیش خرید GameStop برای Call of Duty: Black Ops 6 را نشان می دهد.

طبق لیست، Black Ops 6 برای PS4 نیز در دسترس خواهد بود. نشان می دهد این بازی بر روی کنسول های نسل قبلی منتشر خواهد شد.

مایکروسافت که خرید اکتیویژن سازنده Call of Duty را در سال گذشته به پایان رساند، بنا به گزارش‌ها در حال برنامه‌ریزی برای ارائه محصول بعدی در فرنچایز تیراندازی به سرویس اشتراک Game Pass خود است.

منبع gadgets360
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.