لنوو به شما این امکان را می دهد که این رایانه بازی را شخصی سازی کنید

لنوو به تازگی از مجموعه جدیدی از دسکتاپ های بازی رونمایی کرده است و ادعا می کند که این دستگاه ها تجربه بازی عالی را ارائه می دهند. علاوه بر این، همچنین به کاربران این امکان را می دهد که تنظیمات بازی خود را با سری Legion و LOQ به طور کامل سفارشی کنند. بیایید جزئیات بیشتری در این مورد بدانیم.

لنوو سیستم های خود را با آخرین پردازنده های نسل چهاردهم i7 ارتقا داده است. بنابراین این به معنای عملکرد پیشرفته تر و قدرتمندتر است. علاوه بر این، اکنون گزینه های حافظه بیشتری نیز وجود دارد، تا 32 گیگابایت. همچنین از کارت گرافیک Nvidia RTX 4060Ti استفاده می کند.

بیایید اکنون در مورد سفارشی سازی صحبت کنیم.

می توانید بین گزینه های مختلف سفارشی سازی موجود (SSD و HDD) یکی را انتخاب کنید. اتصال WiFi پیشرفته و راه حل های خنک کننده پیشرفته با فن های قابل انتخاب جلو و عقب را دریافت می کنید.

لنوو به مشتریان این شانس را می دهد که دسکتاپ بسازند که کاملاً متناسب با نیازهای بازی آنها باشد. فرآیند سفارشی سازی بسیار ساده است و کاربران می توانند رایانه شخصی خود را در عرض چند دقیقه پیکربندی کنند.

Ashish Sikka، مدیر و سرپرست گروه Lenovo India گفت: «در محیط پویا امروزی، ما تشخیص می‌دهیم که هر کاربر الزامات و اولویت‌های مجزایی برای تجربه محاسباتی خود دارد. گزینه‌های سفارشی‌سازی گسترده ما به کاربران این امکان را می‌دهد تا سیستم‌هایی با عملکرد بالا بسازند که با نیازهای فردی آنها مطابقت داشته باشد و به آنها امکان انتخاب کیفیت و نوع اجزای مورد استفاده را می‌دهد.

منبع digit
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.