نقشه گوگل در گوشی های اندرویدی طراحی جدیدی دریافت می کند

گوگل سرانجام در حال بهبود طراحی نقشه های گوگل است که به آرامی برای برخی از کاربران گوشی های هوشمند اندرویدی عرضه می شود. این نسخه جدید از Google Maps یک نوار پایینی جدید با سه تب را به ارمغان می آورد.

این طراحی جدید می تواند برای برخی از کاربران گوشی های هوشمند و تبلت گلکسی در دسترس باشد. سایر کاربران گلکسی ممکن است در چند هفته آینده آن را دریافت کنند.

Google Maps نوار پایینی جدیدی با سه برگه دریافت می کند

نسخه جدید (نسخه 11.127.x) Google Maps نوار پایین را برای همه کاربران ساده می کند. به جای پنج برگه، فقط سه برگه دارد: کاوش، شما و مشارکت. هنوز هم تمام عملکردهای نسخه قدیمی برنامه را دارد، زیرا برگه You شامل ویژگی هایی است که قبلاً در برگه های Go، Saved و Updates فهرست شده بودند.

در تب You، نوار جستجو وجود ندارد. اعلان‌ها و پیام‌های تجاری از گوشه سمت راست بالای صفحه قابل دسترسی هستند. بخش Go از نسخه قدیمی برنامه اکنون Saved Trips نام دارد و در تب You قرار دارد.

این برنامه توسط میلیاردها کاربر در سراسر جهان استفاده می شود و تغییر ناگهانی طراحی می تواند بسیاری از کاربران را سردرگم کند. گوگل این طرح جدید را در ماه مارس معرفی کرد و اکنون عرضه آن را برای برخی از کاربران در سراسر جهان آغاز کرده است.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.