گلکسی زد فولد 6 مجهز به اسنپدراگون 8 نسل 3 و 12 گیگابایت رم است

سامسونگ مجموعه بعدی گوشی های هوشمند تاشو خود را که دارای دو دستگاه گلکسی زد فولد 6 و گلکسی زد فلیپ 6 خواهد بود، در 10 ژوئیه 2024 عرضه خواهد کرد.

در همان ماه، ما همچنین تاییدیه ای دریافت کردیم که گلکسی زد فلیپ 6 دارای پردازنده Qualcomm Snapdragon 8 Gen 3 خواهد بود. به احتمال زیاد گلکسی زد فولد 6 نیز از همین چیپست بهره خواهد برد. با این حال، هیچ تاییدی در مورد آن وجود نداشت. خوشبختانه، امروز در حال تغییر است.

نسخه قفل شده گلکسی زد فولد 6 با شماره مدل SM-F956U به Geekbench راه یافته است. لیست این دستگاه بر روی پلتفرم تایید می کند که دارای پردازنده Qualcomm Snapdragon 8 Gen 3 خواهد بود. همچنین نشان می دهد که گوشی تاشو پرچمدار آینده سامسونگ دارای 12 گیگابایت رم و اندروید 14 خواهد بود. دومی به احتمال زیاد با One UI 6.1.1 همراه خواهد بود.

گلکسی زد فولد 6 در تست تک هسته ای 1964 امتیاز و در تست چند هسته ای 6619 امتیاز کسب کرد. برای اطلاع شما، گلکسی زد فولد 5 با پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 2 در تست تک هسته ای 1943 امتیاز و در تست چند هسته ای 5123 امتیاز کسب کرده است.

بنابراین، مدل آتی نسبت به مدل موجود در عملکرد CPU تک هسته‌ای بهبود جزئی و عملکرد CPU چند هسته‌ای را بهبود می‌بخشد. با این اوصاف، انتظار دارید که Galaxy Z Fold 6 در کارهای فشرده CPU بسیار سریعتر عمل کند.

ما امیدواریم که سامسونگ نسخه ای از گلکسی زد فولد 6 را با 16 گیگابایت رم عرضه کند. باید خیلی ها را خوشحال کند. با توجه به اینکه اکنون کمتر از دو ماه دیگر از راه‌اندازی باقی مانده است، تعداد نشت‌ها همچنان افزایش می‌یابد و اطلاعات بیشتری در مورد Galaxy Z Fold 6 به ما می‌دهد.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.