اندروید 15 پیشرفت‌های بیشتری را در طراحی Material You به ارمغان می‌آورد

گوگل زبان طراحی Material You را سه سال پیش با اندروید 12 به اندروید معرفی کرد. سامسونگ این زبان طراحی را با One UI 4.0 پذیرفت و در نسخه های بعدی One UI آن را بهبود بخشید. اکنون، گوگل با به‌روزرسانی اندروید 15، پیشرفت‌های بیشتری را برای Material You آورده است و ممکن است آنها را در One UI 7.0 ببینیم.

Material You را با Android 15 گزینه های کنتراست دریافت می کنید

Android 15 بهبودهایی را در سفارشی سازی Material You (از طریق Android Police و Eduarad0) به ارمغان می آورد. کاربران می‌توانند کنتراست رنگ را انتخاب کنند و رنگ‌های استفاده شده در عناصر UI خاص بر این اساس تغییر خواهند کرد. همانطور که در تصاویر زیر می بینید، سه گزینه کنتراست رنگ وجود دارد: پیش فرض، متوسط ​​و زیاد. انتخاب متوسط ​​و زیاد کنتراست عناصر رابط کاربری را که همرنگ کاغذ دیواری هستند افزایش می دهد.

اندروید 15 همچنین به کاربران این امکان را می‌دهد که کنتراست متن را سفارشی کنند، ویژگی با هدف بهبود دسترسی برای افرادی که دارای اختلالات بینایی هستند. افزایش کنتراست متن یک برجسته سیاه زیر متن در سراسر رابط کاربری اضافه می کند و خواندن آن را آسان تر می کند. اگرچه این ویژگی ها کاملاً جدید نیستند. آنها قبلاً در تنظیمات دسترس‌پذیری در Android 14 حضور داشتند. با این حال، Google اکنون دسترسی به آنها را آسان‌تر کرده است.

گوگل قبلاً اندروید 15 بتا 2 را منتشر کرده است و همانطور که قبلاً گزارش دادیم، سامسونگ توسعه بتای داخلی One UI 7.0 را آغاز کرده است. با این حال، شرکت کره جنوبی احتمالاً چند ماه دیگر منتظر می ماند تا برنامه One UI 7.0 Beta را برای عموم باز کند.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.