ویژگی‌های Galaxy S24 AI: کدام دستگاه‌های قدیمی‌تر آن‌ را دریافت خواهند کرد؟

از زمانی که سری گلکسی اس 24 رسمی شد، کسانی که گوشی های هوشمند قدیمی گلکسی دارند این سوال را داشتند که با به روز رسانی One UI 6.1 چه تعداد از ویژگی های نرم افزاری گلکسی اس 24 را دریافت خواهند کرد. مردم به خصوص مشتاق هستند تا در مورد برنامه های سامسونگ برای ویژگی های فانتزی مجهز به هوش مصنوعی که جدیدترین پرچمدار آن مجهز شده است مطلع شوند و به لطف TechRadar، ما پاسخی داریم.

ما در یک گزارش انحصاری تایید کرده بودیم که ترفندهای هوش مصنوعی گلکسی اس 24 برای پرچمداران 2023 سامسونگ عرضه خواهند شد و سامسونگ اکنون تایید کرده است که هیچ دستگاه دیگری در لیست واجد شرایط بودن قرار نخواهد گرفت. این شرکت این تصمیم را گرفته است زیرا می‌خواهد «کیفیت و عملکرد آنچه را که به کار می‌گیریم تضمین کند»، که به عبارت ساده‌تر به این معنی است که به طور مصنوعی ویژگی‌ها را به دستگاه‌های جدیدتر محدود می‌کند.

این امر از این واقعیت مشهود است که ویژگی‌های هوش مصنوعی گلکسی اس 24 به گلکسی اس 23 FE ارائه می‌شود که از همان تراشه‌های اگزینوس و اسنپدراگون سری گلکسی اس 22 استفاده می‌کند، که نشان می‌دهد قدرت پردازش پایین‌تر این تراشه‌های قدیمی محدودکننده نیست. عامل. همچنین نشان می‌دهد که سامسونگ می‌تواند بعداً نظر خود را تغییر دهد، اگرچه ما فرض می‌کنیم که این اتفاق نمی‌افتد زیرا می‌تواند بر فروش سری گلکسی S24 و گوشی‌های پرچمداری که سامسونگ در آینده عرضه می‌کند تأثیر بگذارد.

بنابراین، در حال حاضر، ویژگی‌های هوش مصنوعی S24 برای گوشی‌های هوشمند و تبلت‌های گلکسی زیر تأیید شده است:

  • Galaxy S23، S23+، S23 Ultra
  • Galaxy S23 FE
  • گلکسی زد فولد 5
  • گلکسی زد فلیپ 5
  • Galaxy Tab S9، Tab S9+، Tab S9 Ultra

سامسونگ همچنین فاش کرده است که کدامیک از ویژگی‌های دوربین و رسانه گلکسی S24 و One UI 6.1 به دستگاه‌های موجود راه خواهند یافت. این لیست شامل توانایی ایجاد تصاویر 12 مگاپیکسلی و تصاویر با نوردهی طولانی از عکس‌های متحرک، کاهش سرعت ویدیوها در حین مشاهده آن‌ها با لمس و نگه‌داشتن صفحه، کیفیت بهبود یافته برای تصاویر و ویدیوهایی است که در برنامه‌های رسانه‌های اجتماعی مانند Snapdragon و Instagram مشاهده یا گرفته شده‌اند. گزینه ای برای استفاده از دوربین های مختلف عقب در حالت Single Take و رنگی کردن تصاویر تک رنگ (سیاه و سفید) با استفاده از هوش مصنوعی.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.