سری گلکسی اس 24 سامسونگ ممکن است قیمتی برابر با اس 23 داشته باشد

رویداد بعدی Unpacked سامسونگ که در آن این شرکت سری گلکسی اس 24 را معرفی خواهد کرد، قرار است ماه آینده برگزار شود. این شرکت هنوز چیزی در مورد قیمت‌ها نگفته است، اما گزارش جدید ادعا می‌کند که سامسونگ قصد دارد با کپی کردن برچسب‌های قیمت امسال، رقابتی باقی بماند.

طبق گزارش ها، سری گلکسی اس 24 که باید از مدل های پایه، پلاس و اولترا تشکیل شود، با همان قیمت های سری گلکسی اس 23 وارد بازار خواهند شد.

با فرض دقیق بودن این اطلاعات (از طریق هانکیونگ)، گلکسی اس 24 با قیمت 799 دلار، گلکسی اس 24 پلاس با قیمت 999 دلار به فروش می رسد و گلکسی اس 24 اولترا 1199 دلار را به مشتریان بازگرداند. قیمت ها برای انواع با حافظه اضافی بالاتر خواهد بود.

اگزینوس برای کمک به سامسونگ در حفظ قیمت های راه اندازی

طبق گزارش ها، سامسونگ با عرضه سری گلکسی اس 24 با همین قیمت ها قصد دارد فروش خود را در بازار گوشی های هوشمند در حال بهبودی 10 درصد افزایش دهد. این شرکت انتظار دارد حداقل 33 میلیون گلکسی اس 24 بفروشد.

این گزارش اشاره می کند که انتخاب تراشه Exynos 2400 برای انواع پایه و پلاس در بازارهای منتخب به سامسونگ کمک می کند تا قیمت های امسال را حفظ کند. انتظار می رود گلکسی اس 24 اولترا در همه جا دارای تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 باشد.

گلکسی اس 24 اولین گوشی هوشمند هوش مصنوعی سامسونگ خواهد بود و گزارش های دیگر حاکی از آن است که این شرکت به شدت معتقد است که پرچمدار نسل بعدی این گوشی هوشمند را بازتعریف خواهد کرد. این پیشرفت‌های فناوری احتمالاً باعث تغییر در قیمت‌های رقابتی می‌شود، به خصوص اگر بازار بهبود یابد، شانس موفقیت گلکسی S24 را افزایش می‌دهد.

طبق اطلاعات فاش شده، سامسونگ رویداد بعدی Unpacked را در 17 ژانویه در سن خوزه کالیفرنیا میزبانی خواهد کرد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.