گلکسی S23 FE به روز رسانی نرم افزاری دریافت می کند

دومین به‌روزرسانی نرم‌افزاری برای گلکسی S23 FE منتشر شد. اولین به‌روزرسانی برای S23 FE بهبودهایی در پایداری و قابلیت اطمینان به همراه داشت و مواردی مانند وضوح عکس‌های زوم 3 برابر را بهبود بخشید.

دومین به‌روزرسانی که این هفته منتشر می‌شود، اساسی‌تر است و فقط یک وصله امنیتی جدید را به همراه دارد. همراه با یک نسخه سیستم عامل است که به AWJ2 ختم می شود. این به روز رسانی ابتدا برای نسخه اگزینوس گوشی در دسترس قرار گرفت، اما می توانیم انتظار داشته باشیم که نسخه اسنپدراگون به زودی آن را دریافت کند.

گلکسی S23، S23+ و S23 Ultra در 30 اکتبر شروع به دریافت به‌روزرسانی One UI 6.0 مبتنی بر اندروید 14 در سطح جهانی کردند، اما گلکسی S23 FE که به‌تازگی راه‌اندازی شده است. ناامیدکننده است که این گوشی با اندروید 14 راه اندازی نشد. اگرچه برخی از بازارها، به ویژه آنهایی که در اروپا هستند، می توانند دستگاه را با اندروید 14 از پیش بارگذاری شده دریافت کنند، زیرا عرضه این گوشی در آن بازارها ممکن است در اوایل سال 2024 اتفاق بیفتد.

هیچ صحبتی در مورد اینکه چه زمانی سامسونگ اندروید 14/One UI 6.0 را برای کسانی که در حال حاضر گلکسی اس 23 FE را خریداری می کنند ارائه می کند، وجود ندارد، اما ما می دانیم که زمان زیادی طول نمی کشد. گلکسی اس 23 FE از همان تراشه های اگزینوس و اسنپدراگون گلکسی اس 22، اس 22 پلاس و اس 22 اولترا استفاده می کند تا شاید بتواند اولین ارتقاء سیستم عامل اصلی خود را همزمان با پرچمداران 2022 دریافت کند؟

باید منتظر بمانیم و ببینیم. در ضمن، اگر گلکسی S23 FE دارید، می‌توانید از منوی تنظیمات » به‌روزرسانی نرم‌افزار گوشی، به‌روزرسانی جدید منتشر شده را بررسی کنید.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.