آیا گلکسی A72 به‌روزرسانی اندروید 14 و One UI 6.0 را دریافت می‌کند؟

گلکسی A72 احتمالا آخرین گوشی از سری گلکسی A7x بود که مردم آن را با هر تعداد معنی دار خریداری کردند. گلکسی A73 گوشی خوبی است اما در زمان عرضه کمی بیش از حد گران بود. در واقع، قیمت ها به طور کلی در چند سال اخیر افزایش یافته است و اگر سامسونگ گلکسی A74 را عرضه می کرد، قیمت آن بسیار نزدیک به گلکسی S23 FE بود.

گلکسی A72 همچنان از نظر سخت افزاری پایدار است و بسیاری از کسانی که این گوشی را دارند احتمالاً هنوز به دنبال تغییر به دستگاه جدیدتر نیستند. اما در مورد نرم افزار چطور؟ آیا این هنوز پابرجاست و آیا A72 به‌روزرسانی‌های سیستم‌عامل بزرگ دیگری دریافت می‌کند؟

A72 تقریباً دو سال و هفت ماه پیش عرضه شد و در این مدت دو ارتقای اصلی اندروید – اندروید 12 و اندروید 13 – و چندین به‌روزرسانی رابط کاربری One UI را دریافت کرده است که جدیدترین آنها دستگاه را به نسخه One UI نسخه 5.1 رسانده است. .

و هنوز تمام نشده است: گلکسی A72 همچنین به‌روزرسانی اندروید 14 و One UI 6.0 را دریافت خواهد کرد.

اندروید 14 آخرین ارتقاء سیستم عامل اصلی برای A72 خواهد بود

گلکسی A72 برای سه نسل ارتقاء سیستم عامل واجد شرایط است. تا جایی که به نسخه اندروید مربوط می شود، اندروید 14 آخرین نسخه خواهد بود. اما به روز رسانی One UI در نسخه 6.0 متوقف نمی شود. سال آینده، One UI 6.1 با سری گلکسی S24 عرضه خواهد شد و مطمئناً مدتی پس از عرضه S24 به گلکسی A72 نیز خواهد آمد.

گلکسی A72 همچنین ممکن است برخی از ویژگی‌های One UI 6.1.1 را دریافت کند که با پرچمداران تاشو سامسونگ در سال 2024 عرضه خواهد شد، اما این تضمین نشده است. حتی اگر برخی از ویژگی‌های One UI 6.1.1 را داشته باشد، صفحه اطلاعات نرم‌افزار آن همیشه در قسمت نسخه One UI 6.1 را نشان می‌دهد زیرا به‌روزرسانی‌های x.x.1 فقط برای تبلت‌های تاشو سامسونگ در نظر گرفته شده است.

اندروید 14 و One UI 6.0 چه زمانی به گلکسی A72 می آیند؟ خوب، احتمالاً تا سال 2024 طول می کشد، زیرا سامسونگ تعداد زیادی تلفن هوشمند جدیدتر برای تمرکز تلاش های خود دارد. زمانی که به‌روزرسانی Android 14/One UI 6.0 برای تلفن‌های هوشمند گلکسی به‌طور عمومی منتشر شود، مطمئناً می‌دانیم، زیرا در آن زمان است که شرکت جدول زمانی را منتشر می‌کند که پنجره انتشار را برای همه دستگاه‌های واجد شرایط تخمین می‌زند.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.