تاریخ عرضه و مشخصات کامل سری 14 شیائومی مشخص شد

سری بعدی پرچمدار شماره دار شیائومی، شیائومی 14، تاکنون در شایعات و درزهای گسترده در اینترنت در حال پخش است. اما بالاخره این برند چینی اکنون تاریخ عرضه سری 14 شیائومی را اعلام کرده است. جالب اینجاست که این برند همچنین اعلام کرده است که این سری گوشی های هوشمند به جدیدترین پردازنده های کوالکام اسنپدراگون 8 نسل 3 مجهز خواهند شد که امروز نیز عرضه شد.

نکات برجسته

  • بسیاری از برندها S8G3 را در گوشی هوشمند آینده خود تایید کرده اند و شیائومی یکی از آنهاست.
  • این برند همچنین اولین ظاهر گوشی هوشمند شیائومی 14 را به رنگ خاکستری در این رویداد به نمایش گذاشت.
  • انتظار می رود شیائومی 14 دارای صفحه نمایش 6.44 اینچی Huaxing C8 OLED باشد.

مشخصات سری 14 شیائومی

کوالکام به تازگی آخرین پردازنده پرچمدار خود، اسنپدراگون 8 نسل 3 را در اجلاس اسنپدراگون در مائوئی، ایالات متحده معرفی کرده است. علاوه بر این، بسیاری از برندها وجود پردازنده را در گوشی هوشمند آینده خود تأیید کرده اند و شیائومی یکی از آنهاست. شیائومی پردازنده Snapdragon 8 Gen 3 را در سری آینده Xiaomi 14 تایید کرده است.

جدای از آن، این برند اولین ظاهر گوشی هوشمند را در رنگ خاکستری نیز در این رویداد به نمایش گذاشت. پیش از این، این برند دوربین های تنظیم شده توسط لایکا را در سری آینده تایید کرده بود.

وقتی صحبت از پردازنده شد، کوالکام آن را «تایتان هوش روی دستگاه» می نامد. این چیپست 4 نانومتری است که 30 درصد قدرتمندتر و 20 درصد کارآمدتر از نسل قبلی خود یعنی اسنپدراگون 8 نسل 2 است.

مشخصات سری 14 شیائومی - چیکاو

تاریخ عرضه سری 14 شیائومی

شیائومی تایید کرده است که سری Xiaomi 14 را در تاریخ 26 اکتبر (پنج‌شنبه 4 آبان) ساعت 19:00 (4:30 بعد از ظهر به وقت تهران) در چین عرضه خواهد کرد. انتظار می رود که سری 14 شیائومی شامل دو مدل شیائومی 14 و شیائومی 14 پرو باشد. علاوه بر این، سری گوشی های هوشمند ممکن است پس از چند ماه عرضه در چین در هند عرضه شوند.

سری 14 شیائومی اولین گوشی هوشمند شیائومی خواهد بود که دارای HyperOS جدید خود است. علاوه بر این، انتظار می رود شیائومی 14 دارای صفحه نمایش 6.44 اینچی Huaxing C8 OLED باشد که از نرخ رفرش 120 هرتز و وضوح 1.5K پشتیبانی می کند. ممکن است یک باتری 4600 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع سیمی 90 واتی و پشتیبانی از شارژ سریع بی سیم 50 واتی وجود داشته باشد.

منبع digit
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.