واتساپ رابط کاربری اصلاح‌شده را در نسخه بتا اندروید منتشر کرد

بر اساس گزارش‌ها، پلتفرم پیام‌رسانی متا واتس‌اپ در حال ارائه یک رابط کاربری جدید در نسخه بتا اندروید است. رابط اصلاح شده دارای آیکون های جدیدی است تا تجربه مدرن تری را به کاربران ارائه دهد.

بر اساس گزارشی که توسط یکی از انتشارات اطلاعاتی واتساپ، WaBetaInfo، منتشر شده است، این پلتفرم پیام‌رسان در حال ارائه یک رابط بازطراحی شده برای تعداد محدودی از آزمایش‌کنندگان بتا در اندروید است.

نکات برجسته

طبق گزارش‌ها، واتس‌اپ در حال ارائه یک رابط کاربری جدید در نسخه بتا اندروید است.

رابط اصلاح شده دارای آیکون های جدیدی است تا تجربه مدرن تری را به کاربران ارائه دهد.

واتس‌اپ همچنین در حال به‌روزرسانی رنگ تم غالب برای حالت‌های روشن و تاریک با رنگ سبز جدید است.

ویژگی های رابط کاربری جدید واتساپ

رابط کاربری با گنجاندن آیکون‌های جدید، با هدف ارائه تجربه‌ای مدرن‌تر و جذاب‌تر به کاربران، اصلاح شده است.

واتس اپ همچنین یک رنگ سبز جدید را به عنوان تم غالب برای هر دو حالت روشن و تاریک به همراه ظاهر رنگی تازه برای حباب های چت و دکمه اکشن شناور معرفی می کند.

شایان ذکر است که این به‌روزرسانی رابط برای گروه منتخبی از آزمایش‌کنندگان بتا که آخرین به‌روزرسانی بتای WhatsApp Business را نصب کرده‌اند نیز قابل دسترسی است.

این تغییر نه تنها تعهد واتس اپ به بهبود رابط کاربری خود را نشان می دهد، بلکه نشان دهنده توجه پلت فرم به بازخورد کاربران و همسویی با روندهای طراحی مدرن است. در این گزارش آمده است که بسیاری از کاربران مدت‌هاست که درخواست چنین طراحی مجددی را داشته‌اند و بدیهی است که واتس‌اپ با مدرن و کاربر محور نگه داشتن رابط برنامه خود به این خواسته‌ها پاسخ می‌دهد.

واتس اپ همچنین در حال کار بر روی یک ویژگی جدید رویدادهای چت گروهی است. انتظار می رود این ویژگی به کاربران اجازه دهد تا رویدادهایی را برای چت های گروهی ایجاد کنند. این ویژگی احتمالاً برای برنامه‌ریزی و سازماندهی فعالیت‌ها در چت‌های گروهی یا مدیریت موثر یادآورهای شخصی مفید خواهد بود. کاربران ممکن است بتوانند یک رویداد با تمام جزئیات، از جمله نام، تاریخ، زمان و مکان رویداد ایجاد کنند.

انتظار می‌رود این رویدادهای پیام رمزگذاری شوند تا اطمینان حاصل شود که فقط شرکت‌کنندگان در مکالمه به آنها دسترسی دارند. پس از ایجاد یک رویداد، احتمالاً به طور خودکار به مکالمه اضافه می شود.

منبع digit
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.