احتمالا گوگل مشکلات گرمایش پیکسل 6 و 7 را با اندروید 14 برطرف کند

پیکسل 6 جایی است که قوس رستگاری سری پیکسل آغاز شد. گوگل با طراحی جدید گوشی های پیکسل 6 و تراشه Tensor G1 بسیاری را تحت تاثیر قرار داد. با این حال، زمانی که تلفن های مجهز به Tensor شروع به داغ شدن کردند، شور و شوق در میان کاربران به زودی به ناامیدی تبدیل شد. سری Pixel 7 با Tensor G2 نیز از مشکلات گرمایشی بی نصیب نمانده است. و در حالی که ما صبورانه منتظر هستیم تا شکایات مربوط به گرمای بیش از حد پیکسل 8 را پوشش دهیم، برخی از Redditors پیشنهاد می‌کنند که ممکن است گوگل مشکل پیکسل‌های قدیمی‌تر را با به‌روزرسانی اندروید 14 برطرف کرده باشد.

عمر باتری نیز بهبود یافته است

دارندگان پیکسل 6 و پیکسل 7 در Reddit گزارش می دهند که تلفن آنها به اندازه قبل گرم نمی شود و در اندروید 14 (از طریق Android Police) بسیار روان تر کار می کند. کاربران ادعا می کنند که عمر باتری نیز به ظاهر به دلیل سخت کار نکردن CPU افزایش یافته است. گوگل جزییات خاصی در رابطه با تنظیمات اندروید 14 با هدف رفع نگرانی های داغ شدن بیش از حد گوشی های پیکسل خود ارائه نکرده است. برخی گمانه زنی ها حاکی از آن است که گوگل ممکن است برنامه زمان بندی CPU را برای بهینه سازی استفاده از هسته های قدرتمند CPU تنظیم کرده باشد.

این یک پیشرفت خوشایند است، زیرا تلفن‌های هوشمند Pixel اغلب بسیار داغ هستند. شایعات حاکی از آن است که سری جدید پیکسل 8 نیز چندان گرم نمی شود، اما به قیمت کاهش عملکرد تراشه Tensor G3 به نصف آن است. این موضوع به خصوص با توجه به اینکه Tensor G3 در مقایسه با تراشه‌های رقیب مانند Snapdragon 8 Gen 2 از قدرت کمی برخوردار است بسیار نگران‌کننده است.

منبع gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.