سامسونگ به طور تصادفی Galaxy S23 FE را با پشتیبانی Pay تأیید کرد

در اینجا یکی دیگر از موارد درز و شایعات گلکسی S23 FE وجود دارد. سامسونگ به طور تصادفی نام Galaxy S23 FE را از طریق یکی از درگاه های Samsung Pay خود تایید کرده است. از زمان نگارش این مقاله، گوشی منتشر نشده Fan Edition در لیست دستگاه‌هایی قرار می‌گیرد که از پلتفرم Pay پشتیبانی می‌کنند.

سامسونگ هنوز چیزی در مورد Galaxy S23 FE به صورت رسمی فاش نکرده است، به این معنی که این ظاهر غافلگیر کننده دستگاه Fan Edition به دلیل خطایی است که این شرکت به زودی می تواند آن را برطرف کند. ممکن است تلفن از لیست دستگاه‌های سازگار با Pay حذف شود و بعداً پس از رسمی شدن تلفن اضافه شود.

ما این لیست زودرس Galaxy S23 FE را در وب سایت اسپانیایی Samsung Pay پیدا کردیم. با این حال، این احتمال را که این شرکت ممکن است گوشی Fan Edition را در پورتال های دیگر ذکر کرده باشد را رد نمی کنیم.

به نظر می رسد گلکسی S23 FE به زمان عرضه نزدیک تر است

با هر درز و شایعه جدیدی، به نظر می رسد که Galaxy S23 FE یک قدم به عرضه نهایی خود نزدیک تر می شود. چه زمانی این اتفاق خواهد افتاد؟ هنوز تاریخ عرضه رسمی وجود ندارد، اما احتمال زیادی وجود دارد که Galaxy S23 FE قبل از پایان سال، احتمالاً در سه ماهه چهارم، یعنی اکتبر به بعد، معرفی شود. همچنین این احتمال وجود دارد که برخی بازارها ممکن است این گوشی را در سه ماهه اول 2024 دریافت کنند.

علاوه بر گوشی هوشمند Fan Edition، به نظر می‌رسد سامسونگ دو تبلت جدید FE و اولین جفت هدفون بی‌سیم با برند FE را نیز توسعه داده است. اما از آنجایی که تبلت ها و ایربادها به طور کلی از Samsung Pay پشتیبانی نمی کنند، هیچ شانسی برای ذکر این دستگاه ها در کنار Galaxy S23 FE در پورتال اسپانیایی وجود نداشت.

انتظار می رود Galaxy S23 FE از تراشه Exynos 2200 استفاده کند و از طراحی مسطح مشابه Galaxy S23 و Galaxy S23+ برخوردار باشد.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.