هکرهای دیسکورد چه کاری می توانند انجام دهند؟ | راه های مقابله با هکر ها!

یکی از اصلی‌ترین نگرانی‌های کاربران رسانه‌های اجتماعی امنیت آنهاست. هکرها افرادی ماهر هستند و روش‌هایشان برای ترغیب شما به ارائه اطلاعاتی که می‌خواهند، پیشرفته است.

جواب سریع

هکرهای Discord به سمت سرقت اطلاعات و آسیب رساندن به شما سوق داده می شوند. اکثر کاربران بیان کرده‌اند که چگونه هکرها به حساب‌های آن‌ها دسترسی پیدا کرده‌اند و از آن‌ها برای ارسال پیامک به دوستان خود و انجام سایر اعمال شیطانی که شهرت آن‌ها را در Discord از بین می‌برد، استفاده می‌کنند. همچنین، اگر اطلاعات کارت اعتباری خود را متصل کرده باشید، آنها می توانند اطلاعات را به سرقت ببرند و از تمام پول در Nitro استفاده کنند.

در این مقاله به شما توضیح می دهیم که هکرها با دیسکورد شما چه کارهایی انجام خواهند داد. همچنین توضیح می دهیم که چگونه می‌توانید بفهمید که حساب دیسکورد شما هک شده است و چه کارهایی برای بازیابی حساب خود انجام دهید. همراه چیکاو باشید.

هکرهای Discord چه کاری می توانند انجام دهند؟

هکرهای دیسکورد همیشه با انگیزه ای تحریک می شوند که آنها را تشویق می کند تا حساب شما را هک کنند. یک شخص هرگز برای سرگرمی اکانت شما را هک نمی کند بلکه به این دلیل است که چیزی وجود دارد که می خواهد از آن استفاده کند.

بسیاری از کاربران Discord ناراحتی خود را در مورد هکرهای ابراز کرده‌اند. در زیر روش‌هایی وجود دارد که هکرها از حساب‌های خود استفاده می‌کنند.

چند اقدام مهم و موثر برای پیشگیری!

  • رمز عبور و ایمیل خود را تغییر دهید.

هنگامی که یک هکر به Discord شما دسترسی پیدا می کند، ممکن است آدرس ایمیل و رمز عبور را تغییر دهد و شما را از آن قفل کند. اگر احراز هویت دو مرحله‌ای را فعال نکرده باشید، تغییر رمز عبور و ایمیل زمان کوتاهی می‌برد و در نهایت دسترسی به حساب کاربری خود قفل می‌شوید.

تصور کنید اگر سرورها و چیزهای مهم دیگری در حساب خود داشته باشید، به هیچ یک از آنها دسترسی نخواهید داشت و باید دوباره از ابتدا شروع کنید.

  • از تمام پول خود استفاده کنید.

Discord به کاربران این امکان را می دهد که اطلاعات کارت خود را برای تسهیل پرداخت خدمات Nitro ارائه دهند. اگر چنین اطلاعاتی در حساب خود دارید، یک هکر می تواند از تمام پول شما برای اشتراک در سرویس های Nitro استفاده کند.

  • شهرت خود را در اختلاف خراب کنید.

هدف برخی از هکرها استفاده از نمایه شخصی برای دستیابی به اهداف بد است. هنگامی که شخصی نمی خواهد از حساب خود استفاده کند، شما را هک می کند و وانمود می کند که شما در رسیدن به اهداف خود هستید.

بنابراین، اگر به دوستان خود اطلاع دهید که حساب شما هک شده است، کمک خواهد کرد تا از از دست دادن شهرت خود جلوگیری کنید.

چگونه بفهمیم که Discord هک شده است؟

Discord ممکن است هک شود، و شما ممکن است در مورد آن ندانید. اما، ترفندهای رایجی که هکرها استفاده می کنند شناخته شده است، و ممکن است متوجه شوید که شخصی می خواهد حساب شما را هک کند. اگر پیامی دریافت کردید که به شما اطلاع می‌دهد ایمیل شما تغییر کرده است و شما هرگز تغییر را آغاز نکرده‌اید، یک هکر به حساب شما دسترسی پیدا کرده است.

وقتی متوجه می‌شوید که شخصی کارهایی را انجام می‌دهد که شما هرگز شروع نکرده‌اید، به راحتی می‌توانید بدانید حساب شما هک شده است. اگرچه ممکن است پیدا کردن شخصی که قصد هک شما را دارد دشوار باشد، اما در زیر پرچم‌های قرمز وجود دارد که نشان می‌دهد کسی شما را فریب می‌دهد.

رایج ترین اقدامات هکر ها را بشناسید!

  • به شما یک نیترو رایگان می دهد.
  • از شما می خواهد چیزی را در یک پیوند داده شده آزمایش کنید.
  • درخواست از شما برای پر کردن چیزی با استفاده از پیوندهای مشکوک.

یک قانون کلی این است که از تمام درخواست هایی که نیاز به پر کردن چیزی دارند اجتناب کنید. اکثر لینک هایی که ارائه می دهند غیر واقعی هستند و اگر بیشتر دقت کنید ممکن است متوجه شوید که لینک ها جعلی هستند و برای فریب شما یک حرف را اشتباه نوشته اند.

چگونه یک حساب هک شده Discord را بازیابی کنیم؟

هنگامی که حساب شما هک شد، باید برای بازیابی آن و حذف درهای پشتی رایانه خود تلاش کنید تا از استفاده هکرها از آن جلوگیری کنید. در زیر توصیه هایی برای بازیابی حساب خود آورده شده است.

تیم پشتیبانی ایمیل

باید به تیم پشتیبانی Discord اطلاع دهید که حساب شما هک شده است تا به شما در بازیابی آن کمک کند. اگرچه Discord از شما می‌خواهد فرمی را پر کنید، تیم پشتیبانی ممکن است درخواست شما را نخواند و نکته واضح تغییر رمز عبور را به شما می‌دهد.

اما اگر اهل فن آوری کامپیوتر نیستید، ممکن است گزینه دیگری جز منتظر ماندن تیم پشتیبانی برای انجام اقدام نداشته باشید.

احراز هویت دو عاملی

فعال کردن احراز هویت دو مرحله ای یک اقدام امنیتی مهم است که از تغییر رمز عبور هکر جلوگیری می کند. با اقدامات امنیتی، هرگونه تلاش هکر برای تغییر ایمیل یا رمز عبور شما موفق نخواهد بود.

تغییر رمز عبور

وقتی متوجه شدید که هک شده اید، اولین قدمی که باید انجام دهید تغییر رمز عبور Discord است.

با این حال، تغییر رمز عبور ممکن است بهترین کار نباشد زیرا اگر هکر بتواند آن را ببیند، به حساب شما دسترسی خواهد داشت.

نتیجه گیری

هکرهای دیسکورد باعث شده اند که بسیاری از کاربران حساب های خود را از دست بدهند. وقتی چنین اتفاقی بیفتد، شخصی شما را جعل می کند و از شما برای رسیدن به انگیزه های خود استفاده می کند. اگر نمی‌خواهید هک شوید، راهنما پرچم‌های قرمزی را که باید هنگام استفاده از Discord اجتناب کنید، توضیح داده است.
امتیاز دهید
منبع itgeared
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.