گوگل کروم به کاربران اندروید امکان می‌دهد در حالت ناشناس اسکرین شات بگیرند

اسکرین شات ها روشی مناسب برای به خاطر سپردن چیزهایی هستند که به طور تصادفی به آنها برخورد می کنید. همچنین به شما این امکان را می دهد که به راحتی اطلاعات را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. با این حال، به دلیل محدودیت‌های حریم خصوصی، نمی‌توانید در Google Chrome در دستگاه‌های Android عکس بگیرید. خوشبختانه، زمانی که گوگل در حال آزمایش پرچم جدیدی است که به کاربران اندروید اجازه می‌دهد حتی در صورت استفاده از حالت ناشناس، اسکرین‌شات بگیرند، این وضعیت تغییر خواهد کرد. همراه چیکاو باشید.

ظاهراً وقتی در حالت ناشناس اسکرین شات می گیرید، یا اخطاری دریافت می کنید مبنی بر اینکه اسکرین شات نمی تواند گرفته شود یا یک صفحه خالی می گیرید که هیچ چیزی در آن نیست. اما با فعال کردن پرچم جدید Google Chrome Canary، افراد در TechDows توانستند این ویژگی را فعال کنند و در حالت ناشناس اسکرین شات بگیرند.

صفحه‌های حالت ناشناس در صفحه برنامه‌های اخیر قابل مشاهده نخواهند بود!

توانایی گرفتن اسکرین شات در Google Chrome در حالت ناشناس سال هاست در ردیاب اشکال کرومیوم مورد بحث و بررسی قرار گرفته است. در حالی که محدودیت های اولیه برای جلوگیری از عبور از محافظتی که حالت ناشناس برای آن وجود دارد و حفظ یک طراحی رابط کاربری صاف وجود داشت.

با این تغییر جدید، اگرچه برگه ناشناس و محتوای آن در صفحه برنامه‌های اخیر ظاهر نمی‌شوند، اما مطمئناً می‌توانید از صفحه‌های ناشناس عکس بگیرید. توجه داشته باشید که به گفته میشال رحمان، متخصص اندروید، این پرچم فقط روی اندروید 13+ کار می کند زیرا از API setRecentsScreenshotEnabled استفاده می کند.

اگر علاقه مند هستید و اسکرین شات های ناشناس گوگل کروم قابلیتی است که منتظرش بودید، می توانید با نصب Google Chrome Canary بر روی گوشی اندرویدی خود از فروشگاه Google Play، آن را امتحان کنید. پس از اتمام نصب، در نوار آدرس، chrome://flags را تایپ کرده و پرچم «عکس‌های صفحه ناشناس بهبودیافته» را جستجو کنید. این پرچم را فعال کنید، Google Chrome را دوباره راه اندازی کنید و از گرفتن اسکرین شات در حالت ناشناس لذت ببرید.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.