با بهبود تقاضا برای تراشه، درآمد سامسونگ در سه ماهه سوم افزایش می یابد

بهبود سود سامسونگ در سه ماهه سوم انتظار می‌رود زیرا تقاضا برای تراشه‌ها بهبود می‌یابد. همراه چیکاو باشید.

به دلیل رکود اقتصادی، بازار تراشه در یکی از سخت‌ترین دوره‌های اخیر خود قرار دارد. و به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان تراشه در جهان، سود سامسونگ الکترونیک در سه ماهه دوم به طرز قابل توجهی کاهش یافت. اخیراً اعلام شد که سود سامسونگ در سه ماهه دوم سال 2023 نسبت به سال قبل 95 درصد کاهش یافته است. با این حال، تحلیلگران بازار معتقدند که سامسونگ در سه ماهه سوم اقتصادی بهبود خواهد یافت.

به دلیل فروش کند و رکود اقتصادی، سامسونگ موجودی بالایی از تراشه‌های حافظه DRAM و NAND فلش داشته است. در نتیجه، قیمت‌ها کاهش یافته و تقاضا از مشتریان کلیدی در صنعت مراکز داده و تلفن همراه کاهش یافته است.

موجودی مازاد مشتریان در حال اتمام خبر خوبی برای سامسونگ است

با توجه به تحلیلگران صنعت (از طریق Korea Times)، سود ربع سال سوم 2023 سامسونگ به دلیل ترکیبی از کاهش تولید تراشه و مشتریانی که از موجودی‌ها استفاده می‌کنند، بهبود خواهد یافت. تحلیلگران SK Security می‌گویند: “کاهش موجودی تراشه‌های حافظه از راه رسیده واقع خواهد شد و این به معنای شروع فروش بیشتر تراشه‌های نیمه‌هادی برای سامسونگ خواهد بود.”

مدیرعامل شرکت مایکرون تکنولوژی گفت: “ما انتظار داریم که با بازیابی تعادل تقاضا و عرضه در صنعت، میزان سودها بهبود یابد.” در همین حال، FnGuide برآورد می‌کند که سود عملیاتی سامسونگ در سه ماهه سوم و چهارم به ترتیب به میزان 3.69 تریلیون وون و 4.98 تریلیون وون خواهد رسید که نشان‌دهنده یک افزایش پایدار است.

امتیاز دهید
منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.