گلکسی S23 FE 5G شارژ سریع 25 واتی دریافت می کند

تایید شده است که گوشی Galaxy S23 FE 5G از شارژ سریع 25 واتی بهره خواهد برد. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه تا انتهای این مقاله همراه چیکاو باشید.

گلکسی S23 FE 5G

آخرین گوشی Fan Edition معرفی شده توسط سامسونگ گلکسی اس 21 اف‌ای بود که در ژانویه ۲۰۲۲ عرضه شد. از آن زمان تاکنون، طرفداران گلکسی اس اف‌ای منتظر گوشی جدید هستند. خوشبختانه، تعدادی از رویدادهای اخیر نشان می دهند که سامسونگ در واقع قصد دارد در انتهای امسال گلکسی اس 23 اف‌ای را معرفی کند.

پیکر‌بندی فاش‌شده نشان می‌دهد که گلکسی اس 23 اف‌ای دارای حاشیه‌های ضخیم و نامنظم و دوربین سه‌گانه خواهد بود. پیکر‌بندی به ظاهر مشابه با زیبایی‌شناسی کم حجمی است که سامسونگ برای تمامی گوشی‌های خود از گلکسی اس 22 به بعد انتخاب کرده است. در حالی که منتظر رونمایی هستیم، گوشی گواهی 3C را دریافت کرده است که عرضه نزدیک آن را تایید می‌کند.

گواهی 3C گلکسی اس 23 اف‌ای با شماره مدل SM-S7110 (منتشر شده توسط MySmartPrice) مشاهده شده است. این گواهی مشخص می‌کند که گوشی از شبکه 5G پشتیبانی می‌کند و ارائه شارژ سریع 25 واتی را فراهم می‌کند. متأسفانه، گواهی 3C گلکسی اس 23 اف‌ای می‌گوید که شارژر به طور جداگانه به فروش می‌رسد. این تمام جزئیاتی هستند که در گواهی 3C مشاهده شده‌اند. انتظار می‌رود این گوشی دارای 5G، GPS، Wi-Fi 6، بلوتوث 5.3 و NFC باشد.

علاوه بر این، انتظار می‌رود گوشی دارای صفحه نمایش Super AMOLED با اندازه 6.4 اینچ باشد. این گوشی توسط پردازنده Exynos 2200 و باتری با ظرفیت 4500 میلی آمپرساعت قدرت گرفته خواهد شد. همچنین، گلکسی اس 23 اف‌ای به عنوان یک گوشی دوربین دوستانه مورد تخمین قرار می‌گیرد و ارتقاء داده شده‌ای در دوربین اصلی (50 مگاپیکسل) دارد. تاریخ عرضه هنوز مشخص نیست، اما آن چنان دور نیست که گوشی در حال دریافت گواهی‌نامه‌ها است.

امتیاز دهید
منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.