نشت طرح گلکسی S23 FE نشان می‌دهد که لبه های آن ضخیم و ناهموار هستند

چند هفته پیش اعلام کردیم که سامسونگ قرار است گلکسی S23 FE را در برخی کشورها در اواخر امسال راه‌اندازی کند. ماه‌ها قبل از راه‌اندازی، طرح گلکسی S23 FE فاش شده است. این موضوع به هیچ وجه شگفت‌انگیز نیست که گوشی اکثراً طراحی مشابه گلکسی S23 و گلکسی S23+ را دنبال می‌کند. با این حال، به نسبت، احساس می‌شود که کمی ارزانتر است. همراه چیکاو باشید.

گلکسی S23 FE با صفحه نمایش 6.4 اینچی با لبه های ضخیم

طراحی Galaxy S23 FE توسط مشاور @OnLeaks با همکاری SmartPrix فاش شده است. اگر این تصاویر بر اساس ابعاد دقیق باشند، به نظر می رسد گلکسی اس 23 FE حاشیه های بسیار ضخیم و ناهمواری در اطراف صفحه نمایش دارد. به نظر می رسد این گوشی دارای صفحه نمایش 6.4 اینچی Dynamic AMOLED 2x باشد. همچنین به نظر می‌رسد که دارای یک دوربین سه‌گانه در پشت است، شبیه به Galaxy S23 و Galaxy S23+. طراحی جزیره دوربین در Galaxy S21 FE از بین رفته است و راه را برای سه حلقه دوربین مجزا باز می کند.

این گوشی دارای لبه‌ها و کناره‌های منحنی است. از آنجا که به نظر نمی‌رسد دارای حسگر اثرانگشت در لبه‌ها باشد، انتظار می‌رود که گوشی دارای حسگر در صفحه نمایش باشد. طبق گزارش، ابعاد گلکسی S23 FE برابر با 58 × 76.3 × 8.2 میلی‌متر است. از آنجا که گلکسی A54 5G دارای شیشه در قسمت جلو و عقب است، احتمالا  گلکسی S23 FE نیز دارای پشتی شیشه‌ای باشد، در مقایسه با گلکسی S20 FE و گلکسی S21 FE که پشتی پلاستیکی دارند.

مشخصات فاش شده گلکسی S23 FE

گزارشات قبلی مدعی هستند که گلکسی S23 FE با پردازنده اگزینوس ۲۲۰۰، ۸ گیگابایت رم، حافظه داخلی ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایتی، باتری ۴,۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی و شارژ سریع ۲۵ واتی عرضه خواهد شد. این گوشی ممکن است دارای دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسل، دوربین اولتراواید ۱۲ مگاپیکسل و یک دوربین تله‌فوتو اختصاصی باشد. اطلاعات دقیقی درباره دوربین سلفی گلکسی S23 FE وجود ندارد. همچنین انتظار می‌رود این گوشی دارای مقاومت در برابر آب و گرد و غبار با استاندارد IP67، بلندگوهای استریو و شارژ بی‌سیم باشد.

تاریخ انتشار و اطلاعات تکمیلی جدید

با توجه به اطلاعات جدیدی که درباره گلکسی S23 FE دریافت کرده‌ایم، این گوشی هوشمند در فصل سوم سال ۲۰۲۳ عرضه خواهد شد اما فقط در بازارهای مختصری در دسترس خواهد بود. عرضه گسترده‌تر این گوشی در فصل چهارم سال ۲۰۲۳ و در فصل اول سال ۲۰۲۴ رخ خواهد داد.

همانطور که قبلاً گزارش داده شد، این نسخه Fan Edition گوشی از پردازنده اگزینوس ۲۲۰۰ با گرافیک Xclipse 920 قدرت گرفته است که توسط AMD تامین می‌شود.

در ماه‌های اخیر، شایعات متعددی درباره گلکسی S23 FE منتشر شده است که می‌تواند سبب گیج شدن شما شود، به خصوص اگر اخبار را به صورت منظم پی‌گیری کنید. مناقشه بر سر این است که آیا Galaxy S23 FE واقعاً قرار است عرضه شود یا خیر یا اینکه سامسونگ برای دومین بار متوالی از ساخت نسخه فن گلکسی اس خودداری می کند.

به نظر می‌رسد که ادعای اولی درست باشد، طبق آنچه می‌شنویم: سامسونگ واقعاً قصد دارد گلکسی S23 FE را راه‌اندازی کند و آن در چهارمین سه‌ماههٔ سال 2023 عرضه خواهد شد. و ممکن است یک تعجب در انتظار شما باشد، یک تعجبی که ممکن است شما را خوشحال کند یا نکند.

 

امتیاز دهید
منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.