دلیل مربع مربع شدن فونت در فتوشاپ

یکی از رایج ترین دلایلی که سبب مربع مربع شدن فونت در فتوشاپ می شود این است که متن و فونت انتخابی یکی نباشند. به عنوان مثال زمانی که متن فارسی است اما فونت انتخابی انگلیسی باشد یا آنکه متن انگلیسی با فونت فارسی باشد، در فتوشاپ فونت مربع مربع می شود. بنابراین در چنین شرایطی رفع مشکل بسیار ساده بوده و با انتخاب فونت سازگار با متن و یا به عبارت دیگر انتخاب متن و فونت یکسان مشکل مرتفع می‌ شود.

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

اما اگر با انجام اقدام فوق مشکل از بین نرفت و فونت همچنان مربع مربع باقی ماند احتمالا مشکل چیزی دیگری است و باید به سراغ دیگر روش های موجود برای رفع آن رفت.

به این ترتیب در گام بعدی برای رفع مشکل مربع مربع شدن فونت در فتوشاپ باید به قسمت Settings ویندوز سیستم مراجعه نموده و از بین گزینه های موجود پنجره ویندوز گزینه Time&Language را انتخاب کرده و روی آن کلیک کرد. در پنجره باز شده ابتدا باید روی گزینه Region زد و پر آنجا به سراغ گزینه Additional date,time &regional رفت و روی آن کلیک کرد.

با اقدام فوق پنجره جدیدی باز می شود که  باید در آن روی گزینهchange date,time or number formats زده و سپس در تب Administrative  زبان را برسی کرد.  اگر در این قسمت Language روی Persian تنظیم نشده باشد، به احتمال زیاد مشکل مربع مربع شدن فونت در فتوشاپ ریشه در همین عامل دارد و برای رفع آن باید روی Change system locale کلیک کرده و سپس فونت persian را انتخاب کرد.

اما اگر مشکل در صورتی که پس از طی کردن مراحل نام برده و چک کردن زبان سیستم زبان فارسی همچنان پابرجا باشد، مسلما مشکل چیز دیگری است و ربطی به زبان ویندوز ندارد. همچنین ممکن است پس از انتخاب زبان فارسی برای ویندوز نصب شده روی سیستم نیز مشکل همچنان وجود داشته باشد. حال جای سوال اینجاست که در چنین شرایطی چه باید کرد؟ در این صورت فقط یک راه حل باقی می ‌ماند و آن راه حل این است که برنامه فتوشاپ نصب شده روی سیستم را پاک کرده و به سراغ ورژن های قدیمی تر آن رفت. به احتمال خیلی زیاد در چنین شرایطی مشکل از بین برود.

طراحی کارت ویزیت املاک

بروز مشکلات اقتصادی و افزایش نرخ سرسام‌ آور املاک سبب شده است که فعالان این حوزه دیگر همانند سابق کسب و کار ور رونقی نداشته باشند. زیرا مشکلات نام برده، سبب شده اند میزان عرضه و تقاضای ملک برای فروش در مقایسه با چند سال قبل با کاهش چشمگیری به همراه باشد.

مشکلات فوق سبب شده‌اند رقابت بین فعالان حوزه املاک رقابت شدت بیشتری بگیرد. در چنین شرایطی برگ برنده دست کسانی است که بتوانند در این زمینه به بهترین شیوه بازاریابی کنند و به نوعی با به کار گرفتن یک سری ترفندهای کاربردی مشتریان هدف را به سمت خود بکشانند. یکی از موثرترین و کاربردی ترین راهکارهایی که در این باره وجود دارد تهیه کارت ویزیت املاک است.

در واقع کارت ویزیت املاک یک ابزار بسیار قدرتمند است که اگر به درستی طراحی و چاپ شود نقش پر رنگی برای معرفی صاحب آن به بازار هدف ایفا خواهد کرد. برای آنکه در این باره همه چیز مطابق با آن چیزی که انتظار می رود شکل بگیرد در گام نخست باید از طراحان حرفه ای و با تجربه کارت ویزیت کمک گرفت.

زیرا آنها به راحتی می توانند با تکیه بر تجربه و مهارت های خود و رعایت همه اصول اصلی کار در این زمینه به بهترین شکل ممکن عمل کنند. در واقع یک طراح باتجربه و کاربلد به راحتی می تواند از بهترین منابع موجود، جذاب ترین تصاویر را برای درج روی کارت ویزیت انتخاب کند. همچنین متناسب با تصویر انتخابی و طراحی اصولی خود یک محتوای کوتاه، غنی و هدفمند را برای درج روی آن انتخاب می‌کند. خلاصه کلام آنکه همه چیز به شکل کاملاً حرفه ای پیش می رود.

طراحی کارت ویزیت لوازم آرایشی

کارت ویزیت لوازم آرایشی نیز برای بازاریابی و جذب مشتریان عمده، خرد و وفادار گزینه بسیار ایده آل به شمار می ‌رود. اما به شرط آنکه در طراحی و چاپ آن همه عناصر به بهترین شکل ممکن در قلب کارت ویزیت جای گرفته باشند. فروش و عرضه لوازم آرایشی و بهداشتی اگر با یک بازاریابی هدفمند به همراه باشد همواره به عنوان یکی از حرفه های سود به شمار می‌ رود.

زیرا نه فقط در کشور ما بلکه در همه جای دنیا همیشه میزان تقاضا برای لوازم آرایشی و بهداشتی بالا است. از این رو فعالیت حرفه ای در این زمینه شرایط را برای دست یابی به بازار فروش ایده آل بسیار مساعد می کند. در حال حاضر شیوه های مختلفی برای بازاریابی در این حوزه وجود دارد. اما با توجه به تجربیات حاصله باید گفت که نقش کارت ویزیت در بین همه شیوه های موجود کلیدی تر است.

به عبارت دیگر از بین فروشگاه های بزرگ و کوچکی که در زمینه عرضه و فروش لوازم آرایشی و بهداشتی فعالیت می کنند، بیشترین سود حاصل از بازار این کسب و کار نصیب آنهایی می ‌شود که برای تهیه کارت ویزیت حرفه ای تر عمل می کند. طراحی کارت ویزیت لوازم آرایشی و بهداشتی نیز اصول و قاعده خاص خود را دارد. در نتیجه همه کسانی که در این حوزه به صورت حرفه ای فعالیت می کنند بسیار موفق تر هستند. از این رو یکی از مهمترین اقدامات برای دستیابی به کارت ویزیت ایده آل و قدرتمند در بازار لوازم آرایشی و بهداشتی انتخاب یک طراح با تجربه و موفق برای طراحی و تهیه کارت ویزیت است.

طراحی کارت ویزیت کابینت سازی

کابینت سازی جزو آن دسته از مشاغلی است که علی رغم همه پیشرفت ها و نوآوری ‌های موجود آن آنچنان که انتظار می ‌رود این روزها بازار فروش ایده ‌آلی ندارد. در واقع این حرفه نیز نظیر خرید و فروش املاک به شدت در معرض عواقب سرسام آور افزایش قیمت ها و آشفتگی بازار قرار گرفته است. بنابراین فعالان این حوزه برای اینکه بتوانند به درآمد مناسب و رضایت بخشی از بازار این محصول دست پیدا کنند باید در کناره ارتقا کیفیت کار خود برای دسترسی به مخاطبان هدف دنبال شیوه های قدرتمند بازاریابی نظیر تهیه کارت ویزیت باشند.

با توجه به شرایط موجود به جرات می‌توان گفت تهیه و تدارک نمونه کارت ویزیت کابینت سازی بسیار مهم بوده و به فعالان این حوزه کمک به سزایی می کند. البته به شرط آنکه برای طراحی و تهیه کارت ویزیت نیز عملکرد درست و صحیح داشته باشند. منظور از عملکرد درست و صحیح این است که کار را به کاردان بسپرند.

همچنین بر دانش و علم طراحی و ابزارهای کاربردی بر آن  کامل مسلط هستند. در این صورت امکان دسترسی به نمونه کارت ویزیت کابینت سازی بسیار راحت تر از آن چیزی که تصور می رود، برای کارفرما فراهم می شود. خلاصه کلام آنکه طراحی کارت ویزیت کابینت فرایندی پیچیده است و هر کارت ویزیت دارای عناصر و المان های منحصر به فرد خود است. از اینرو طراحان حرفه ای فعال در این حوزه علاوه بر مهارت و تسلطی که بر این حرف دارند برای داشتن عملکردی موفق باید حداقل یک سری اطلاعات نسبی نیز در رابطه با حرفه هایی که قرار است برای آن کارت ویزیت تهیه کنند داشته باشند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.