رندرهای لو رفته از Xiaomi 15 Ultra چینش عجیب دوربین ها را نشان می دهد

شیائومی قرار است گوشی های 15 و 15 پرو را در اواخر این ماه عرضه کند، اما Ultra تنها در ماه فوریه عرضه خواهد شد. با این وجود، امروز ما اولین مجموعه از رندرهای لو رفته را داریم که شیائومی 15 اولترا را نشان می دهد، و قطعاً چینش دوربین متمایز دارد – و ممکن است طرفداران تقارن را خوشحال نکند.

در حالی که برآمدگی دوربین به خودی خود دایره ای است مانند همیشه در خط اولترا، محل قرارگیری خود دوربین ها در داخل جزیره، همانطور که می بینید، نامتقارن است.

با توجه به منبع این عکس‌ها، دوربین تکی بالای آن، تله‌فوتوی پریسکوپ با زوم 4.3 برابری 200 مگاپیکسلی است که از سنسور ISOCELL HP9 سامسونگ استفاده می‌کند. در ردیف پایین می‌توان دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، دوربین اولتراواید 50 مگاپیکسلی و تله فوتو 2x 50 مگاپیکسلی را پیدا کرد. برای سلفی، یک دوربین 32 مگاپیکسلی دریافت خواهید کرد.

همچنین شایعه شده است که شیائومی 15 اولترا با صفحه نمایش 6.7 اینچی LTPO OLED میکرو چهار خمیده با فرکانس 120 هرتز، چیپست اسنپدراگون 8 الیت در فرمان و باتری 6000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سیمی 90 وات و شارژ بی سیم 80 واتی عرضه می شود. Ultra باید HyperOS 2.0 مبتنی بر Android 15 را از روز اول اجرا کند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.