تاریخ عرضه گوشی ریلمی GT 7 Pro مجهز به Snapdragon 8 Elite SoC مشخص شد

ریلمی GT 7 Pro را برای هند با اولین چیپست Snapdragon 8 Elite معرفی کرد. شایعات در اینترنت ادعا می کنند که کوالکام اسنپدراگون 8 را نسل 4، اسنپدراگون 8 الیت می نامد.

سازنده چیپست تراشه پرچمدار جدید را عرضه نکرده است، با این حال، انتظار می رود تا پایان ماه اکتبر عرضه شود. پس از آن، ریلمی همچنین می تواند ریلمی GT 7 پرو را پس از چند روز از عرضه اسنپدراگون 8 الیت عرضه کند. درز جدیدی در اینترنت منتشر شده است که جدول زمانی عرضه Realme GT 7 Pro را نشان می دهد.

یوگش برار، یک منبع آگاه هندی، جدول زمانی عرضه گوشی آینده Realme را در X (توئیتر سابق) منتشر کرده است. به گفته وی، این گوشی هوشمند می تواند در اواسط ماه نوامبر در هند عرضه شود. با این حال، تاریخ دقیق عرضه، نه توسط سازنده و نه توسط Realme، فاش نشده است.

جدای از این، این برند جزئیاتی از دوربین خود نیز اعلام کرده و از طراحی این گوشی هوشمند رونمایی کرده است. Realme GT 7 به سنسور تله فوتو پریسکوپ با زوم اپتیکال تا 3 برابر مجهز خواهد شد. با توجه به طراحی، Realme GT 7 با دو رنگ نارنجی و مشکی عرضه خواهد شد.

در پشت، حلقه دوربین دایره‌ای بلند شده را می‌بینید که در سایر گوشی‌های Realme نیز دیده‌ایم. در تصاویر محصول GT 7، می‌توانیم دوربین سه‌گانه و برند Realme را دقیقاً در مرکز مشاهده کنیم. علاوه بر این، نسخه پشتی با پشت شیشه ای و نوع نارنجی دارای پشتی چرمی گیاهی است. این گوشی هوشمند دارای صفحه نمایش خمیده است و انتظار می رود از استاندارد IP69 محافظت کند.

جدای از آن، یکی از راهنماهای شناخته شده چینی ایستگاه چت دیجیتال اخیراً پست کرده است که Realme GT 7 با یک باتری عظیم 6500 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع تا 120 وات مجهز خواهد شد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.