سامسونگ می‌تواند برای Galaxy S25 FE از Exynos به MediaTek سوئیچ کند

چند روز پیش، اولین جزئیات در مورد Galaxy S25 FE فاش شد. بر اساس گزارش X، مذاکرات بین مدیاتک و سامسونگ برای بحث در مورد استفاده از تراشه Dimensity در گلکسی اس 25 و گلکسی اس 25 پلاس آغاز شد. با این حال، آن بحث ها سپس به قرار دادن تراشه مدیاتک در داخل گلکسی اس 25 FE که احتمالا اواخر سال آینده عرضه خواهد شد، تغییر یافت.

مدیاتک دیمنسیتی 9400

از آنجایی که تراشه Dimensity 9400 تراشه پرچمدار فعلی مدیاتک است، استفاده از آن در سال آینده در Galaxy S25 FE برای سامسونگ مقرون به صرفه خواهد بود. علاوه بر این، این تراشه احتمالاً عملکردی در سطح پرچمدار، مشابه Snapdragon 8 Elite ارائه خواهد کرد.

بنابراین، دریافت عملکرد پرچمدار و هفت به روز رسانی اصلی سیستم عامل اندروید با قیمت 649 دلار (یا حتی کمتر پس از چند ماه) می تواند برای مصرف کنندگان بسیار مفید باشد.

در حالی که این گزارش به طور خاص به Dimensity 9400 اشاره نکرده است، سامسونگ احتمالاً از همان تراشه در Galaxy S25 FE استفاده خواهد کرد.

این تراشه دارای یک هسته CPU Cortex-X925، سه هسته CPU Cortex-X4 و چهار هسته CPU Cortex-A720 است. این یک تراشه 3 نانومتری است که توسط TSMC ساخته شده است و وعده می دهد عمر باتری طولانی را ارائه دهد.

طبق گزارشات، گلکسی S25 FE دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی مشابه Galaxy S24 FE خواهد بود. با این حال، گفته می‌شود که این گوشی دارای حاشیه‌های نازک‌تر و بدنه نازک‌تر است.

این دستگاه احتمالا دارای تنظیمات دوربین سه گانه و اندروید 15 خواهد بود. از آنجایی که گلکسی اس 24 FE هفت آپدیت سیستم عامل اندروید دریافت می کند، گلکسی اس 25 FE نیز می تواند از همین استراتژی پیروی کند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.