5 نکته مهم درباره مشخصات گوشی OnePlus 13 که خوب است بدانید!

OnePlus 13 با شایعات روزانه موجی از اخبار را در اینترنت را ایجاد کرده است. یکی از بزرگترین ویژگی های مورد انتظار پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 4 است.

علاوه بر این، صحبت‌هایی در مورد به‌روزرسانی طراحی و باتری 6000 میلی‌آمپر ساعتی وجود دارد که گفته می‌شود هم وان پلاس 13 و هم وان پلاس اوپن آینده را تامین می‌کند.

لوئیس لی، رئیس وان پلاس چین اخیرا تایید کرده است که وان پلاس 13 در اکتبر امسال در چین عرضه می شود.

قدرت بیشتر با اسنپدراگون 8 نسل 4

کوالکام رویداد Snapdragon Summit خود را از 21 اکتبر تا 23 اکتبر در هاوایی میزبانی می کند، جایی که سازنده نیمه هادی ها Snapdragon 8 Gen 4 را عرضه خواهد کرد. در همان تاریخ ها، انتظار می رود OnePlus 13 نیز با پردازنده پرچمدار جدید Snapdragon عرضه شود. انتظار می رود که این اولین گوشی با تراشه اسنپدراگون 8 نسل 4 باشد.

طراحی متفاوت؟

DigitaChatStation، یکی از اطلاعات‌دهنده‌های شناخته شده، رندری از قاب پشتی OnePlus 13 را فاش کرد که نشان می‌دهد این گوشی ممکن است با یک ماژول دوربین مستطیل شکل عرضه شود.

در رندر، 4 حلقه دوربین در اندازه های مختلف در پشت وجود دارد. انتظار می رود این گوشی وان پلاس با تیونینگ Hasselblad نیز عرضه شود. علاوه بر این، OnePlus گوشی‌های سری شماره خود را با طراحی منحنی عرضه کرده است. اما، OnePlus 13 ممکن است آن را تغییر دهد.

شایعه شده است که با طراحی صفحه نمایش تخت عرضه خواهد شد، درست مانند آنچه در سری پیکسل 9 و سری گلکسی اس 24 سامسونگ دیدیم.

صفحه نمایش روشن تر

OnePlus 12 با صفحه نمایشی با حداکثر روشنایی 4500 نیت عرضه شد و صفحه نمایش بسیار روشن بود. با OnePlus 13، حتی انتظار می رود که روشن تر باشد. همچنین شایعه شده است که OnePlus از صفحه نمایش BOE X2 در OnePlus 13 استفاده می کند که یک پنل رده بالا است.

تله پریسکوپ جدید

همانطور که در بالا ذکر کردیم، قاب گوشی سه حلقه دوربین را نشان می‌دهد، که به این معنی است که می‌تواند از یک دوربین سه‌گانه استفاده کند. این می تواند شامل یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، یک سنسور جدید 1/1.95 اینچی پریسکوپ سونی LYT با زوم اپتیکال تا 3 برابر و یک سنسور دیگر، احتمالا فوق عریض باشد.

بزرگترین باتری در بین گوشی های OnePlus

همچنین شایعه شده است که وان پلاس 13 به باتری 6100 میلی آمپر ساعتی مجهز می شود. علاوه بر این، می تواند تا 100 وات شارژ سریع را پشتیبانی کند.

منبع digit
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.