سامسونگ از هوش مصنوعی برای بهبود شبکه های تلفن همراه 6G استفاده می کند

سامسونگ با شرکت مخابرات ژاپنی NTT DOCOMO برای تحقیق در مورد استفاده از هوش مصنوعی برای بهبود شبکه های موبایل 6G همکاری کرده است. از آنجایی که استفاده از هوش مصنوعی در صنایع مختلف در حال گسترش است و 6G هنوز استاندارد نشده است، این دو شرکت در تلاش هستند تا ببینند چگونه هوش مصنوعی می تواند شبکه های تلفن همراه را بهبود بخشد.

سامسونگ و NTT DOCOMO در حال یافتن راه هایی برای استفاده از هوش مصنوعی برای بهبود شبکه های 6G هستند

در حال حاضر، بهینه سازی شبکه در سطح سایت سلولی در شبکه های مخابراتی سیار اتفاق می افتد. با این حال، سامسونگ و NTT DOCOMO در تلاش هستند تا راه‌هایی برای استفاده از الگوریتم‌های هوش مصنوعی برای بهبود و بهینه‌سازی شبکه‌های تلفن همراه در مقیاس بزرگ‌تر بیابند. آنها می خواهند از هوش مصنوعی برای بهبود کیفیت و کارایی شبکه استفاده کنند.

به عنوان مثال، کاربران تلفن همراهی که وارد و خارج می‌شوند، در حین پخش ویدئوها یا از دست دادن سیگنال، هیچ وقفه‌ای را تجربه نمی‌کنند، زیرا شبکه کلی از هوش مصنوعی برای شناخت کاربرانی که از یک سایت سلولی به سایت تلفن همراه دیگر سفر می‌کنند، استفاده می‌کند.

سامسونگ و NTT DOCOMO مدت‌هاست در زمینه استانداردسازی شبکه‌های تلفن همراه در فضای پروژه مشارکت نسل سوم (3GPP) همکاری داشته‌اند. آنها می خواهند در آینده به همکاری خود ادامه دهند و فناوری های مخابراتی را با هم پیش ببرند.

Paul (Kyungwhoon) Cheun، رئیس، مدیر ارشد فناوری Samsung Electronics و رئیس تحقیقات سامسونگ، گفت: «تحقیق مشترک با NTT DOCOMO نقش مهمی در توسعه فناوری هوش مصنوعی برای سیستم‌های ارتباطی خواهد داشت. با ادغام توانمندی‌های فنی و تخصص هر دو شرکت، هم‌افزایی برای فناوری‌های ارتباطی نسل بعدی ایجاد خواهیم کرد.»

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.