چیپست Mediatek Dimensity 9400 در بنچمارک بالاترین عملکرد و کارآمدترین GPU را دارد

انتظار می رود مدیاتک ماه آینده چیپست Dimensity 9400 را عرضه کند. این دستگاه دارای واحد گرافیکی Immortalis-G925 توسط Arm است که به ادعای شرکت تایوانی “با بالاترین عملکرد و کارآمدترین GPU تا به امروز” خواهد بود.

معیارهای اخیر تأیید کردند که این ممکن است در مورد قدرت خام درست باشد. این پردازنده گرافیکی در بنچمارک Vulkan خارج از صفحه GFX Aztec 1440p امتیاز 134 فریم بر ثانیه را به دست آورد که بسیار بالاتر از سرعت 72 فریم در ثانیه در Apple A18 Pro و 95 فریم در ثانیه در اسنپدراگون 8 نسل 3 سال گذشته است.

تست آزتک بخشی از مجموعه GFXBench است که برای شبیه سازی یک محیط فشرده بازی سه بعدی و فشار دادن سخت افزار گرافیکی به محدودیت ها، به خصوص با Vulkan، یکی از API های گرافیکی با کارایی بالا، طراحی شده است.

بخش “1440p” به این معنی است که تست بر روی تنظیمات وضوح QHD انجام شده است که سطح جزئیات بالاتری است. تست خارج از صفحه به این معنی است که واحد گرافیکی فقط برای عملکرد خام خود بدون اینکه واقعاً تحت تأثیر رزولوشن قرار گیرد آزمایش می شود.

این تست به وضوح پتانسیل کامل Dimensity 9400 را با Immortalis-G925 نشان می دهد، اما در نهایت، یک چیپست (و اجزای آن) فقط به خوبی سازنده گوشی هستند، بنابراین باید منتظر باشیم و ببینیم کدام شرکت ها را انتخاب می کنند. چیپست Mediatek برای پرچمداران 2025 خود.

منبع gsmarena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.