Google Keep برای تاشوها و تبلت‌ها انعطاف‌پذیرتر می‌شود

Google Keep به برنامه بهتری برای نمایشگرهای بزرگ تبدیل شده است. در چند ماه گذشته، گزینه نمایش دو یادداشت از دو حساب در کنار هم و گزینه های قالب بندی متن بیشتری را دریافت کرد. اکنون، با قابلیت تغییر اندازه صفحه یادداشت در دستگاه‌های صفحه‌نمایش بزرگ، انعطاف‌پذیرتر می‌شود.

Google Keep یک صفحه یادداشت‌های قابل تغییر اندازه در تلفن‌ها و تبلت‌های تاشو دریافت می‌کند

جدیدترین نسخه (نسخه 5.24) برنامه Google Keep برای اندروید به شما امکان می دهد اندازه صفحه یادداشت ها را در سمت راست صفحه تغییر دهید. این ویژگی در دستگاه‌های اندرویدی با صفحه‌نمایش بزرگ مانند تلفن‌ها و تبلت‌های تاشو به سبک کتاب موجود است. با این حال، این یک به‌روزرسانی سمت سرور است، بنابراین ممکن است نسخه جدید برنامه را اجرا کنید اما همچنان ویژگی جدید را مشاهده نکنید.

این بهبود توسط میشال رحمان مشاهده شد و قبلاً در پیکسل 9 پرو فولد و وان پلاس پد گو مشاهده شده است. دستگاه های گلکسی تب و گلکسی زد فولد ممکن است همین ویژگی را دریافت کرده باشند. به‌طور پیش‌فرض، فهرست یادداشت‌ها و صفحه یادداشت‌ها به نسبت 50:50 تقسیم می‌شوند، اما ویژگی جدید به شما اجازه می‌دهد تا صفحه یادداشت‌ها را گسترش دهید.

عملکرد جدید به شما این امکان را می‌دهد که صفحه فهرست یادداشت‌ها و بخش یادداشت‌ها را به نسبت تقسیم صفحه نمایش 75:25 یا 25:75 تقسیم کنید. همانطور که در ویدیوی بالا مشاهده می کنید، می توانید با کشیدن دسته در مرکز صفحه، اندازه قسمت یادداشت ها را تغییر دهید. همچنین می توانید با کشیدن دسته تا انتها، صفحه تقسیم صفحه را خاموش کنید.

همانطور که با Android 12L وعده داده بود، گوگل برنامه های سهام خود را بهبود می بخشد تا در دستگاه هایی با صفحه نمایش بزرگ بهتر عمل کنند و کار کنند. در چند سال گذشته، Gmail، Google Calendar، Google Drive، Google Keep و سایر برنامه‌ها را برای گوشی‌ها و تبلت‌های تاشو بهینه‌سازی کرده است. به لطف این بهینه سازی ها، شاهد بهبود فضای تبلت اندرویدی هستیم.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.